دهه کرامت بهترين فرصت براي ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) است

دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است

تاریخ انتشار : ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حجت الاسلام خداداده با اشاره به اينکه تلاش داريم در دهه کرامت يک جريان بزرگ ملي را راه‌اندازي کنيم، گفت: چنين جريان‌هايي ذائقه فرهنگي و معرفتي جامعه را تامين مي‌کنند.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، حجت الاسلام خداداده در نشست شورای گرامیداشت دهه کرامت که درسالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، اظهارکرد: خوشبختانه در استان قم موضوع دهه کرامت با قوت درحال پیگیری است و بعضا اتفاقاتی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) رقم می‌خورد در سطح ملی و جریان آفرین است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم در دهه کرامت یک جریان بزرگ ملی را راه‌اندازی کنیم، افزود: چنین جریان‌هایی  ذائقه فرهنگی و معرفتی انسان را تامین می‌کنند.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه موقعیت‌های تبلیغی محدود است، عنوان کرد: باید تلاش کنیم در این فرصت‌ها مردم با اعتاب مقدسه ارتباط برقرار کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال مردمی‌سازی جشن‌ها در اولویت قرار دارد، خاطرنشان کرد: حجم برنامه‌های فرهنگی و هنری که امسال برنامه‌ریزی شده است با سال‌های گذشته قابل مقایسه نیست.

خداداده با بیان اینکه دشمن گذرگاه‌های فرهنگی جامعه ما را هدف قرار داده است، تصریح کرد: یکی از نقاطی که مورد حمله دشمن قرار دارد، نظام خانواده در جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه در زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) عشق به برادر و خانواده تجلی پیدا می‌کند، یادآور شد: ترویج این مسائل و مباحث در چنین شرایطی بسیار اثرگذار خواهد بود.

مشاور وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی با اشاره به اهمیت به تصویر کشیدن روابط برادری، یا خواهر و برادری در جامعه گفت: باید رابطه فرزندان موسی بن جعفر(ع) را در جامعه به عنوان الگو معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه دهه کرامت بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) است، افزود: کانون‌های فرهنگی مساجد به عنوان دستیاران فرهنگی تمام تلاش و توان خود را برای احیای امر خانواده به کار خواهند گرفت.

خداداده در پایان تاکید کرد: طمع دشمن به خانواده و فرهنگ جمهوری اسلامی ایران با تلاش مجاهدانه نقش برآب خواهد شد.