masajed

کانون باقرالعلوم(ع)

مسجد امام حسين(ع)

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 4557 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 101 نفر


به همت کانون محله ای رضوی مسجد امام حسین ( ع ) مسابقه ای با عنوان ( وصیت نامه سردار دلها ) برگزار شد.

سوالات با استفاده از کامپیوتر کانون فرهنگی باقرالعلوم ( ع) تایپ و پرینت شده و به نمازگزاران مسجد ، اعضای کانون و ... داده شد و هم در فضای مجازی نشر داده شد . به 5 نفــــر از آنها جوایز نفیسی تعلق گرفت.

اعزام ۱۰ نفر از نوجوانان فعال کانون فرهنگی باقرالعلوم مسجد امام حسین گچساران با هم کاری اداره تبلغات اسلامی گچساران

با همکاری اداره تلبیغات اسلامی شهرستان گچساران 10 نفر از اعضای فعال کانون فرهنگی مسجد امام حسین ( ع ) به مشهد برای زیبارت حرم مطهر امام رضا ( ع ) اعزام شدند.

جشن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت اولین پیشوای شیعیان جهان حضرت علی (ع) در مسجد امام حسین (ع) برگزار شدـ

به همت کانون فرهنگی و هنری باقرالعلوم، مسجد امام حسین(ع) گچساران جشن ولادت امام علی (ع) برگزار و در این جشن برنامه های شاد شامل سرود، مولودی، مسابقه نهج البلاغه شناسی، سخنرانی، اهداء هدیه نقدی به همراه دسته گل نرگس به پدران بالای ۶۳ سال به نیت سن...

بیشتر بخوانید

جلسه قرائت قرآن کریم بیادشهدای غزه و پاسداران رشید اخیر سپاه پاسداران در سوریه در مسجدامام حسین (ع) کوی طالقانی گچساران انجام گرفت

جلسه قرائت قرآن کریم بیادشهدای غزه و پاسداران رشید اخیر سپاه پاسداران در سوریه در مسجدامام حسین (ع) کوی طالقانی گچساران انجام گرفت. این قرائت توسط قاری محترم جنای آقای مومنی انجام گرفت و امام جماعت مسجد امام حسین ع آن را تفسیر و تحلیل کرد.

تماس با کانون تماس با کانون

درباره کانون:

کانون فرهنگی و هنری مسجد امام حسین با هدف انجام فعالیت‌ های فوق‌العاده فرهنگی و هنری تاسیس شده است و یکی از مهم‌ترین اولویت‌ های کانون‌ مسجد مشارکت عموم مردم و انجام فعالیت‌ های فرهنگی و هنری توسط اقشار مختلف جامعه در مسجد می باشد.

  • کد شناسایی: 1784005701
  • استان: کهگيلويه وبويراحمد
  • شهرستان: گچساران
  • شهر/دهستان: دوگنبدان