masajed

کانون شهدای توت نده

مسجد صاحب الزمان (عج)

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 2126 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 1742 نفر


فعالیت ورزشی

برنا مه های ورزشی ازجمله تنیس روی میز و فوتبال دستی به همت کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده با هدف رشد روحیه نشاط و شادابی و با زمانبندی برای سنین مختلف شروع بکار کرد و تا پایان 1400 ادامه دارد.
حضور برای همه شرکت کنندگان رایگان و محدوددیت سنی نداردو

برگزاری نمایشگاه ارزش ها

نمایشگاه هنرهای تجسمی در قالب به تصویر کشیدن شخصیت های تاثیرگذار ملی و فرهنگی و علمی در هفته بسیج و با مشارکت کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دنا برگزار گردید.
از این نمایشگاه افراد و قشرهای مختلف مردم بازدید...

بیشتر بخوانید

آموزش فن بیان

هنر آموزش فن بیان در دوران نوجوانی و حتی قبل از آن جهت تقویت روحیه اعتماد به نفس و خودباوری دارای اهمیت روزافزونی هست که این مهم توسط کانون فرهنگی و هنری شهدای توت نده در قالب برنامه های کتابخوانی دورهمی و بصورت منظم در حال انجام و پیگیری هست.

نشست های کتابخوانی

دورهمی های کتابخوانی به همت اعضای نوجوان کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده در موضوعات داستان و رمان مذهبی و علمی و... هفته ای یکبار روزهای پنجشنبه قبل از نماز مغرب و عشا در جریان هست.

توانمندی ها و تجربه های کانون

برای مشاهده همه توانمدی ها، کلیک کنید

تماس با کانون تماس با کانون

درباره کانون:

کانون فرهنگی و هنری شهدای توتنده کانون شاخص و شایسته ملی در دو سال پیاپی رویداد فهما(رواق نور شایسته تقدیر)(کارآفرینی شایسته تقدیر ویژه) و جامع از فعالیت های متنوع فرهنگی، هنری ،علمی ،آموزشی و در زمینه های اجتماعی و اقتصادی به تناسب پتانسیل های خود بصورت پویا انجام وظیفه می نماید و در این مسیر نیازمند حمایت جدی ستاد عالی کانونها و نهادهای مرتبط می باشد.

  • کد شناسایی: 1788018801
  • استان: کهگيلويه وبويراحمد
  • شهرستان: دنا
  • شهر/دهستان: توت نده
  • روستا: توت نده
  • تلفن:
  • نمابر: 07458254422