masajed

کانون ابوفاضل

مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

عضویت در کانون

امتياز فهما (1401) : 12552 امتياز (از 240 هزار)

اعضای کانون: 499 نفر


نقش آفرینی از طبیعت

ترسیم منظره ی سرسبز و طبیعت بسیار زیبا و دلنشین توسط دستان هنرمند و گرافیست کانون سرکارخانم شفاعی که آثار هنری ایشان زبانزد عام و خاص می باشد.

خلق جلوه‌های زیبای هنری برای شب یلدا

سرکار خانم خالدیان از اعضای هنرمند کانون، برای شب یلدا، هنرهای تجسمی خود را در قالب نقاشی روی سفال برای استفاده ی عموم مردم به نمایش گذاشت.
آثار هنری ایشان در کانال تلگرامی و پیج اینستاگرامی با نام «گالری ترنم» بارگذاری شده است علاقه مندان هن...

بیشتر بخوانید

طرح پیوند مسجد و مدرسه

در راستای طرح پیوند مسجد و مدرسه ، به دعوت کانون ، تعدادی از دانش آموزان آموزشگاه شهید حاجیاتپور در نماز جماعت معرب و عشای مسجد شرکت نمودند.

همراه با نهج البلاغه

طرح نهج البلاغه خوانی که توسط ستاد فهما طراحی و برنامه ریزی شده است کار بسیار ارزشمند و مفید در شناخت بهتر جوانان و نوجوانان با متون و مفاهیم نهج البلاغه می باشد.

توانمندی ها و تجربه های کانون

برای مشاهده همه توانمدی ها، کلیک کنید

کلاس‌های آموزشی کانون ابوفاضل

برای مشاهده همه کلاس ها، کلیک کنید

تماس با کانون تماس با کانون

درباره کانون:

کانون فرهنگی هنری ابوفاضل در سال 85 با گروه 12 نفره از جوانان فعال مسجد، فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی آغاز و در سال 89 با دو واحد خواهران و برادران به عضویت و زیر مجموعه دبیرخانه ستاد کانون های مساجد استان آذربایجان غربی درآمد. نمونه از فعالیت‌های کانون بطور اختصار : برگزاری مراسمات ملی مذهبی در مناسبات مختلف برپایی ایستگاه های صلواتی در ایام مولود و شهادت تنظیم وتدوین و پخش اوقاث شرعی بین مساجد، ادارات و مردم به افق شهر تکاب از سال 85 تا 92 برگزاری اردوهای تفریحی و سیاحتی در روستاهای گردشگری و باستانی برگزاری نشست ها و کلاس های آموزشی و علمی برای اعضای کانون در راستای تقویت بنیه علمی و مذهبی آنان و...

  • کد شناسایی: 0489014301
  • استان: آذربايجان غربي
  • شهرستان: تکاب
  • شهر/دهستان: تکاب