masajed

کانون منتظران ظهور

مسجد الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 59202 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 19620

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 736 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 742 نفر

اجرای مستمر طرح «تلاوت نور» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

اجرای مستمر طرح «تلاوت نور» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۰
طرح «تلاوت نور» شامل قرائت روزانه يک صفحه قرآن، بصورت مستمر در کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون اجرا مي شود.
به گزارش روابط عمومي کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون، «محمدجعفر شفيعي» مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به برگزاري فعاليت‌هاي قرآني در کانون‌ فرهنگي و هنري «منتظران ظهور» اظهار داشت: فعاليت‌هاي قرآني با شيوع کرونا ويروس، هم با استفاده از فضاي مجازي و هم با رعايت پروتکل‌هاي بهداشتي در مسجد الزهرا(س) برگزار مي‌شود.
وي طرح «تلاوت نور» را يکي از فعاليت‌هاي قرآني کانون‌ اعلام کرد و افزود: اين طرح به‌صورت روزانه و با تلاوت يک صفحه از قرآن بين صلاتين نماز مغرب و عشاء اجرا مي‌شود.
مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون توسعه و ترويج فعاليت‌هاي قرآني را يکي از مهمترين رويکرد و اولويت هاي کانون‌ فرهنگي و هنري «منتظران ظهور» دانست و خاطر نشان کرد: تفسير، جلسه آموزش قرآن در رشته‌هاي روخواني، روانخواني، تجويد، مفاهيم، حفظ و جلسه قرآني براي کودکان و نوجوانان از فعاليت‌هاي اين کانون فرهنگي هنري است.
شفيعي با بيان اينکه طرح «تلاوت نور» زير رواق نور يکي از شاخص ترين فعاليت هاي ستاد کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد است، تصريح کرد: طرح «تلاوت نور» با هدف تدبر و تأمل در معناي آيات قرآن کريم و آشنا کردن و انس و الفت نوجوانان و جوانان با آيات قرآن کريم اجرايي مي شود.
وي تببين کيفيت توسعه مشارکت هاي مردمي در برنامه هاي قرآني مساجد، بررسي و بيان راه هاي توسعه کمي و کيفي طرح «تلاوت نور» با استفاده از امکانات بومي و محلي و تبيين شاخص هاي مسجد طراز اسلامي از منظر قرآن و روايات را از اهداف ديگر اين طرح برشمرد.