masajed

کانون منتظران ظهور

مسجد الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 59202 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 19620

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 736 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 742 نفر

انتشار ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

انتشار ویژه نامه شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۰
مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون از انتشار ويژه نامه بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) خبر داد.
به گزارش روابط عمومي کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون، «محمدجعفر شفيعي» مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون ضمن عرض تسليت ايام شهادت بي بي دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها يگانه دخت نبي مکرم اسلام اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام شئون انساني و الهي خويش الگو و راهبر تمام انسانهاي آزاده اي هستند که جز زلال حقيقت، کام تشنه آنها را سيراب نخواهد کرد.
وي افزود: تمام زواياي زندگي حضرت فاطمه زهرا (س) بايد به عنوان الگو براي انسان ها قرار گيرد، لذا ما مي توانيم با نگاه کردن به سيره و سلوک حضرت زهرا (س) از رفتار، گفتار و کردار حضرت الگو گرفته و در زندگي خود پياده سازي کنيم که البته لازمه آن ارادت است و ما بايد ارادت بيشتري محضر حضرت داشته باشيم و گفتار و کردار ايشان را به عنوان الگوي علمي و عملي خود قرار دهيم.
مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون با اشاره به اينکه الگو پذيري از حضرت زهرا (س) به ميزان ارادت انسان ها و آن شخص الگو بر مي گردد، خاطر نشان کرد: آنچه که حضرت زهرا (س) از ما مي خواهند و با عمل خود اين را نشان دادند، اين است که جامعه ما نسبت به آنچه که در آن شکل مي گيرد و اتفاق مي افتد، بي تفاوت نباشد و خود را در قبال جامعه در حوزه هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي مسئول بداند و اين فعال بودن ما در جامعه همان حرکت و درسي است که ما از حضرت زهرا (س) مي گيريم و مسئوليت پذيري امروز ضرروت ويژه تري براي تحقق کارهايي که ما بايد در راستاي زمينه سازي ظهور انجام دهيم که آن تمدن سازي اسلامي که بايد شکل گيرد، دارد.
شفيعي تصريح کرد: امروز هر چقدر ما حول محور ولايت بيشتر گرد هم بيائيم و تبعيت خود را از ولايت بالاتر ببريم، دشمنان ما نسبت به تفرق و جداکردن ما از يکديگر مأيوس تر خواهند بود و بطور يقين اين در پيشبرد اهداف فردي و اجتماعي جامعه ما اثرگذاري بيشتري خواهد داشت.
شفيعي به انتشار ويژه نامه بمناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها به همت کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون اشاره و تصريح کرد: در اين ويژه نامه مطالبي همچون سبک زندگي فاطمي، معني فاطمه(س)، حضرت فاطمه(س) از نگاه پيامبر(ص)، نيکوکارترين مردم و ... منتشر شده است.
وي در خاتمه يادآور شد: امروز ما بايد با ولايت پذيري و تبعيت از ولايت و در مسير ولايت بودن و دفاع از ولايت اين مسير را به نحو احسنت طي کنيم تا جامعه ما هم به سلامت به صاحب اصلي آن حضرت ولي عصر(عج) برسد.