masajed

کانون منتظران ظهور

مسجد الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 59202 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 19620

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 736 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 742 نفر

فعالیت گروه جهادی بچه های کانون فرهنگی هنری«منتظران ظهور» کازرون

فعالیت گروه جهادی بچه های کانون فرهنگی هنری«منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱
شفيعي از فعاليت گروه جهادي «منتظران ظهور» براي بهسازي مدرسه روستايي علي آباد به همت بچه هاي مسجد در کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.
به گزارش روابط عمومي کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون، «محمدجعفر شفيعي» مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون اظهار داشت: به منظور حمايت از اقشار محروم جامعه، بچه هاي مسجد در کانون فرهنگي هنري «منتظران کازرون» برنامه ها و فعاليت هاي مختلفي در طرح غني سازي اوقات فراغت تابستانه انجام مي دهند.
وي افزود: در راستاي کمک هاي مؤمنانه و مواسات و همدلي، علاوه بر تهيه اقلام غذايي و معيشتي، طرح ها و پروژه هاي عمراني را نيز توسط اين کانون فرهنگي هنري برگزار مي شود که از جمله آن نوسازي و بهسازي منزل محرومان و همچنين مدارس روستاهاي محروم است.
مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون خاطر نشان کرد: بچه هاي مسجد در اين کانون فرهنگي هنري در جديدترين فعاليت جهادي خود، عزم شان را جزم کرده و مدرسه اي را در روستاي علي آباد بهسازي مي کنند.
شفيعي از آغاز فعاليت گروه جهادي «منتظران ظهور» از روز دوم تيرماه 1401خبر داد و تصريح کرد: بچه هاي مسجدي با حضور در اين روستا و استقرار در مدرسه به مدت يک هفته کار بهسازي فضاي آن به همت بچه هاي مسجد انجام مي شود.
وي در پايان از عموم بچه هاي مسجد که در اين طرح کمک و مساعدت مي نمايند، قدرداني و خواستار همکاري در ديگر طرح ها و پروژه هاي جهادي اين کانون فرهنگي هنري شد.