masajed

کانون منتظران ظهور

مسجد الزهرا(س)


امتياز فهما (1401) : 59202 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 19620

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 736 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 742 نفر

پیام تسلیت مدیر کانون «منتظران ظهور» کازرون بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر بهشتی

پیام تسلیت مدیر کانون «منتظران ظهور» کازرون بمناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت دکتر بهشتی

تاریخ انتشار : ۷ تير ۱۴۰۱
«محمدجعفر شفيعي» مدير کانون فرهنگي هنري «منتظران ظهور» کازرون طي پيامي فرا رسيدن هفتم تيرماه سالروز شهادت دکتر شهيد بهشتي و72 تن از يارانش را تسليت گفت.
متن پيام بدين شرح مي باشد:
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
فرازهاي تابناک تاريخ پرافتخار ايران اسلامي مرهون ايثار و استقامت ملت مؤمن و قهرماني است که جان را در راه آرمانهاي الهي نثار کرده اند تا يادمان رشادت هايشان ميراث معنوي و پشتوانه اي مستحکم و بي بديلي از حقيقت و عدالت باشد. بلندآوازگي اين حماسه ها در خاطر قدرشناس ملت، طنيني جاودان دارد و راه پرصلابت شان، شکوهي بي مانند را به ارمغان آورده است. هفته اول تيرماه هر سال، يادآور شهادت آيت الله دکتر بهشتي از مخلص ترين ياران انقلاب اسلامي و ۷۲ تن ديگر از نيروهاي خدوم و گرانقدر نظام اسلامي است که به نام هفته قوه قضائيه نامگذاري شده است. هفتم تيرماه يادآور شهادت مظلومانه يار و ياور ديرين امام امت؛ حضرت آيت الله دکتر سيد محمد بهشتي(ره) و ۷۲ تن از ياران باوفاي انقلاب، بويژه شهيدان والا مقام پاکنژاد در واقعه انفجار دفتر حزب جمهوري اسلامي است که خاطره تلخ آن ، هيچ گاه از صفحه ذهن ملت انقلابي و استکبار ستيز ايران اسلامي محو نمي گردد. شهيد مظلوم آيت الله دکتر بهشتي(ره)، يکي از علما و اساتيد برجسته حوزه علميه و صاحب انديشه و تفکر در حوزه اخلاق و فقه بود که در عرصه مبارک اقتدار و عزت اين ملت غيور، نقشي بي بديل داشت و حضور او در صحنه هاي مختلف اين انقلاب سترگ، پررنگ و برجسته بود. اين شهيد عزيز و والامقام، در سالهاي پيش از پيروزي انقلاب با کلام نافذ خود، در آگاهي و هوشياري آحاد جامعه و تشويق آنان به مبارزه با رژيم ستمشاهي مي کوشيد تا جائيکه رنج زندان و شکنجه دژخيمان رژيم منفور و طاغوتي پهلوي را به جان خريد. اين شخصيت ممتاز پس از پيروزي انقلاب اسلامي نيز به عنوان يکي از علمداران فضيلت و بيداري به تبيين اهداف مقدس اين انقلاب بزرگ همت گمارده و در اين مسير از آزار نحله هاي منحرف و نفاق انديش در امان نبود تا جائيکه دشمنان مقدس جمهوري اسلامي، وجود نازنين اين انديشمند و مبارز بزرگ و روشنگريهاي او را مانعي بر سر راه تحقق اهداف پليد خود ديدند.
ياد شهيدان هفتم تير، بس معطر و روح بخش است. هفتاد و دو شهيد خونين، هفتاد و دو ستاره خونين، هفتاد و دو نمونه بودن، هفتاد و دو مهاجر عاشق، جمعي بودند و شمعي داشتند. شمع اين جمع، بهشتي مظلوم بود. کارواني بودند و مقصدي داشتند و آن، لقاءاللّه بود. زندگي در کنار انسان هاي والايي که قدر لحظه لحظه عمر خود را مي شناسند و هيچ گوهري چون زمان را که براي خدمت به مردم در اختيارشان قرار گرفته است ارزشمند نمي دانند، فرصت والايي است که نصيب هر فردي نمي شود.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد مظلوم آيت الله دکتر بهشتي و يارانش، فرا رسيدن هفته قوه قضائيه را تبريک مي گويم. اميد است نسل جوان امروز ايران اسلامي بيش از پيش با خدمات شهيد والامقام آيت اللّه دکتر بهشتي آشنا گردند.