masajed

کانون ولی‌عصر(عج)

مسجد جامع


امتياز فهما (1401) : 28752 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 16920

رتبه سال (1399) : برتر

دنبال کننده: 27 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 594 نفر

اعطا جهیزیه توسط خیریه آبشار عاطفه ها

اعطا جهیزیه توسط خیریه آبشار عاطفه ها

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
در سالروز ميلاد بانوي دوعالم؛

خيريه آبشار عاطفه ها در رفسنجان ۲۰ سري جهيزيه به نوعروسان اعطا ا کرد


مديرعامل موسسه خيريه آبشار عاطفه ها رفسنجان گفت: امروز ۲۰ سري جهيزيه به مناسبت ميلاد با سعادت حضرت زهرا (س) به نوعروسان بي بضاعت رفسنجان اهدا شد.



نجمه قاسمي چهارشنبه (۱۵بهمن) در اين آئين سالروز ميلاد حضرت‌ فاطمه زهرا(س) و پيروزي انقلاب اسلامي را تبريک گفت و بيان کرد: همانطوري که‌ حضرت فاطمه (س) در شب ازدواج خود با حضرت علي (ع) گردنبند خود را به يک نيازمند هديه داد و اين را مي رساند که بي نيازي از دنيا موجب‌ سعادتمندي‌ مي شود؛ خيرين رفسنجان هم که با موسسه خيريه آبشار عاطفه ها ارتباط دارند و به نيازمندان تحت پوشش اين موسسه کمک هاي درماني، جهيزيه اي، تکريم ايتام و اشتغالزايي را ارائه مي دهند تهيه‌ ۲۰ سري جهيزيه را در راس امور خود قرار دادند تا به دست نوعروسان بي بضاعت برسد و دل هايي را خوشحال کنند.



مديرعامل موسسه خيريه آبشار عاطفه ها رفسنجان تصريح کرد: آئين توزيع اين جهيزيه‌ ها را در روز ميلاد حضرت زهرا سلام الله عليها و روز زن قرار داديم تا شروع زندگي اين نيازمندان با اين وسايل همراه با خير و برکات باشد.



وي ادامه داد: خيرين براي تهيه‌ اقلام جهيزيه‌ شامل يخچال، اجاق گاز، فرش و پتو و ديگر اقلام ضروري در مجموع يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال هزينه تخصيص دادند که براي اين‌ خيّرين‌ که موجب خشنودي اين جوانان‌ مي شوند آرزوي سلامتي و عاقبت‌ به خيري داريم.



قاسمي خاطرنشان‌ کرد: تا کنون خيرين‌ موسسه آبشار عاطفه‌ هاي رفسنجان به ۳۰۰ نوعروس جهيزيه اعطا کردند.



وي افزود: افراد ثروتمند اين حرکت خداپسندانه را ترويج دهند تا عدالت اجتماعي‌ برقرار شود.