masajed

کانون غدیر

مسجد بلوري زاده


امتياز فهما (1401) : 13472 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 20000

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير ويژه

رتبه سال (1398) : برتر

دنبال کننده: 605 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 856 نفر

برگزاری جشن عفاف و حجاب در یگان ویژه ناجا یزد با حضور گروه سرود فجر جاوید

برگزاری جشن عفاف و حجاب در یگان ویژه ناجا یزد با حضور گروه سرود فجر جاوید

تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) کانون غدير يزد،گروه سرود فجر جاويد کانون فرهنگي هنري غدير بمناسبت هفته عفاف و حجاب با حضور در محل يگان ويژه ناجاي استان يزد در جمع دختران و بانوان کارمندان نيروي انتظامي به اجراي سرود پرداخت. در اين مراسم که با حضور فرمانده يگان ويژه نيروي انتظامي برگزار شد،سرود هاي صحن باروني و خشت خشت تا بهشت اجرا شد.
مدير مسئول کانون فرهنگي هنري غدير گفت: اين مراسم جهت تجليل از بانوان نيروهاي کادر يگان ويژه برگزار شد و در دعوتي رسمي از سوي شخص فرمانده يگان ويژه نيروي انتظامي يزد گروه سرود فجر جاويد به اجرا پرداخت.

گفتني است يگان ويژه از کانون فرهنگي هنري غدير در برنامه هاي مختلف دعوت بعمل آورده است که به اجراي کارهاي فرهنگي و هنري بپردازد و قول تامين تمام امکانات و تجهيزات لازم براي اجراي برنامه ها را داده است.

فرمانده يگان ويژه نيروي انتظامي بيان کرد: افتخار ما اين است که در انقلاب اينچنين نوجوانان و جوانان برومند و خلاقي پرورش و رشد پيدا کردند و ما با تمام نيرو و امکاناتمان در خدمت اين عزيزان هستيم.

سرهنگ گلوي در پايان افزود: اين برنامه جشن که بمناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شده است الحق و الانصاف با اجراهاي زيباي اين گروه سرود کانون فرهنگي هنري غدير جلوه اي ديگر به اين مراسم داد و شور و نشاط را به خانواده ها هديه کرد.