masajed

کانون راوی نور

مسجد فيروز آبادي


امتياز فهما (1401) : 4616 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 15628

دنبال کننده: 296 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 4083 نفر

عضویت دیجیتال کتابخانه ملی

عضویت دیجیتال کتابخانه ملی

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹
امکان عضويت ديجيتال کتابخانه ملي بدون محدوديت سني و تحصيلي فراهم شد.
ازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران، اين سازمان در راستاي مسئوليت اجتماعي و فراهم کردن تسهيلات لازم براي پژوهشگران کشور و عموم مردم با درنظر گرفتن شرايطي که کشور با گسترش ويروس کرونا روبرو است تلاش کرد تا علاوه بر فراهم کردن دسترسي آنلاين براي اعضاي کتابخانه شرايط يکساني را براي بهره مندي از منابع اطلاعاتي براي همه هموطنان فراهم کند.

پيش از اين سازمان اسناد و کتابخانه ملي ايران در راستاي برقراري خدمات خود براي اعضاي کتابخانه و مراجعان آرشيو ملي و تأمين بخشي از منابع مورد نياز اين پژوهشگران در دوران تعطيلي تالارها، دسترسي به منابع داراي محدوديت در سامانه ديجيتال را که فقط در محل فيزيکي ساختمان‌هاي کتابخانه و اسناد ملي ميسر بود را از تاريخ 26 اسفند 1398 فراهم کرد. اين مجموعه شامل 13 هزار عکس تاريخي، 15 هزار کتاب چاپي نفيس، 100 هزار پرونده آرشيوي و 220 هزار پايان نامه مي شود. دسترسي به حدود 37 هزار نسخه خطي و 4 هزار کتاب چاپ سنگي از ساير منابع اين سامانه است که همواره در دسترس همه کاربران اينترنتي قرار داشته‌اند.

همه علاقه مندان مي توانند براي دسترسي به منابع ديجيتال و استفاده از آن‌ها از طريق آدرس http://dl.nlai.ir/ و ثبت نام اينترنتي به عنوان کاربر جديد عضو اين سامانه شوند.