masajed

کانون شهید فهمیده

مسجد امام حسين(ع)


امتياز فهما (1401) : 1902 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 350

دنبال کننده: 23 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 192 نفر

نمایشگاه کارآفرینی بانوان مسجدی در عجب‌شیر برپا شد

نمایشگاه کارآفرینی بانوان مسجدی در عجب‌شیر برپا شد

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
«فاطمه فريدي» از برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي بانوان کارآفرين به همت کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده عجب شير به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامي خبر داد و اظهار داشت: اين نمايشگاه به دنبال معرفي توانمندي هاي بانوان مسجدي منطقه است.

مديرمسؤول کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده مسجد امام حسين(ع) خضرلو عجب‌شير با اشاره به تلاش‌هاي چندين ساله کانون در راستاي آموزش کارآفريني براي بانوان گفت: براي ارزيابي هر حرکتي نياز به ديده شدن در سطح جامعه است، تا هم خود افراد مجموعه به شکلي منسجم شاهد توانايي ها و راندمان کاري خود باشند و هم ديگران با ديدن عملکرد مجموعه، آن را مورد نقد و بررسي قرار دهند.

اين بانوي فعال مسجدي در تشريح بخش هاي مختلف اين نمايشگاه گفت: نمايشگاه به همت ۳۰ نفر از بانوان آموزش ديده برپا شده است و شاهد عرضه صنايع دستي همچون بافتني، تابلو فرش، سوزن دوزي، جاجيم، تابلوي نمدي، قاب عکس، زنبيل بافي، عروسک، سبد چوبي، گل هاي آپارتماني، قارچ، آلبالو خشک و ... هستيم؛ که همگي در اين منطقه و توسط بانوان آموزش ديدهء کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده توليد شده اند.

وي در ادامه سخنان خود اضافه کرد: نمايشگاه دستاوردهاي بانوان کارآفرين که از ابتداي دهه فجر در مجاورت مسجد امام حسين(ع) روستاي خضرلو شهرستان عجبشير برپا شده است، تا بيست و پنجم بهمن ميزبان عموم مردم منطقه است که حاصل تلاش چندين ساله همکارانم در کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده محسوب مي شود.

فريدي در بخش تکميلي سخنان خود يادآور شد: نمايشگاه با استقبال گسترده مردمي مواجهبوده است و اميدوارم با عنايت خداوند متعال و همدلي بچه هاي مسجدي بتوانيم نمايشگاه را در سال هاي آينده نيز برپا کنيم.

مديرمسؤول کانون فرهنگي هنري شهيد فهميده از فروش خوب محصولات نمايشگاه خبر داد و از کمک هاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي عجب شير و همکاري اداره آموزش و پرورش عجب شير تقدير و تشکر کرد و گفت: اميد است سالهاي آينده با بالابردن سطح کمي و کيفي دوره هاي آموزشي شاهد ريشه کن شدن بيکاري در منطقه باشيم.