masajed

کانون موعود

مسجد الزهرا (س)


امتياز فهما (1401) : 6772 امتياز (از 240 هزار)

امتياز فهما (1400) : 19770

رتبه سال (1399) : شايسته تقدير

رتبه سال (1398) : شايسته تقدير ويژه

دنبال کننده: 90 کاربر

عضویت در کانون

اعضای کانون: 156 نفر

دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

دیدار با خانواده شهدا باید در جامعه نهادینه شود

تاریخ انتشار : ۹ آبان ۱۴۰۰
مسئول کانون فرهنگي موعود (عج) به اتفاق جمعي از مسئولان کانون و شهر چغادک با خانواده شهيد رسول حيدري ديدار کردند.

همزمان با سالگرد هفته دفاع مقدس ، حيدر قايدي، مسئول کانون فرهنگي موعود (عج) به اتفاق جمعي از مسئولان کانون و شهر چغادک در منزل شهيد رسول حيدري، از شهداي والامقام شهر چغادک حضور يافته و با خانواده اين شهيدان بزرگوار ديدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول کانون فرهنگي موعود (عج) با اشاره به اين که فرهنگ ديدار با خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان بايد در جامعه نهادينه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌هاي معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران نشان‌دهنده پايبندي به ارزش‌هاي ملي و مذهبي است. او ضمن تجليل از تربيت مذهبي و مکتبي اين شهيدان، روايت زندگي اين خانواده مکرم و شهداي ارزشمندي که به انقلاب تقديم نموده‌اند را درس بزرگي براي جامعه و به ويژه خدمت‌گزاران و مسئولين نظام دانست.

قايدي با تأکيد بر اين که تکريم شهدا و خانواده شهدا به عنوان يک فريضه و تکليف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌هاي ديني، سيره اهل‌بيت(ع) و سيره بزرگان بر تکريم خانواده شهدا تأکيد شده و بايد به عنوان يک فريضه به آن نگاه کرد.

وي امنيت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامي را مرهون جانفشاني شهيدان دانست و تأکيد کرد: شهيدان والامقام، دفاع از ميهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجيح دادند و تمام توان و هستي خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و براي اسلام تقديم کردند.

مسئول کانون فرهنگي هنري موعود با اشاره به اين که در مقام عمل بايد قدردان خون اين شهيدان باشيم و با تکريم خانواده آنها ياد و خاطره‌ آنان را گرامي داريم، بيان کرد: تجليل عملي از شهدا و خانواده آن‌ها به معني ادامه راه و حرکت در مسير شهدا است.

وي با بيان اين که صبر و شکيبايي خانواده‌هاي معظم شهدا براي آحاد مختلف مردم يک الگو و درس بزرگ است، گفت: توانمندي‌هاي داخلي در عرصه‌هاي گوناگون در پرتو همين رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است.