نمایش انسجام و عمل سریع و انقلابی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با کرونا

نمایش انسجام و عمل سریع و انقلابی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مقابله با کرونا

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام نوچمنی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد انسجام و نظم جمعی خود را خیلی زود و به موقع در اجرای طرح ملی مقابله با کرونا و آگاه‌سازی مردم برای اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نشان دادند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین «قاسمعلی نوچمنی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌ های مساجد خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه مدیریت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سامان دهی و جهت دهی برنامه های این کانون ها به ویژه با تشکیل سامانه بچه های مسجد و برگزاری رویداد ملی فهما بسیار جالب توجه است، اظهار کرد: همین انسجام و نظم موجب شد که کانون های فرهنگی هنری همواره پس از وقوع مشکلاتی برای جمعی از هموطنانمان به ویژه سیلاب و زمین لرزه، عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

 

مشاور سابق وزیر آموزش و پرورش افزود: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یک بار دیگر عملکرد دقیق، سریع و آتش به اختیار کانون های فرهنگی هنری را در مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشت و نشان داد در خدمت رسانی به مردم ایران و عمل به فرمایشات مقام معظم معظم رهبری جزو بهترین ها در کشور است.

 

وی اضافه کرد: اکنون نیز کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در عمل به فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره خدمت رسانی به نیازمندان در شرایط ویژه کرونایی، خیلی زود دست به کار شدند و مقدمات اجرای طرح «راهکار» در تمام این کانون ها در حال فراهم شدن است.

 

این استاد حوزه علمیه گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با اجرای طرح راهکار، اخلاق، معنویت و تعهد را در خدمت رسانی به نیازمندان به کار می گیرند تا انشاءالله شاهد کمک مومنانه وسیع مردم ایران در سراسر کشورمان باشیم.

 

وی در ادامه درباره نقش کانون‌های فرهنگی هنری در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: همان انسجام و نظم جمعی خود را که به آن اشاره شد خود را خیلی زود و به موقع در اجرای طرح ملی مقابله با کرونا و آگاه سازی مردم درباره اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نشان دادند.

 

نوچمنی در پایان گفت: انشاءالله مسئولان کشور با مشاهده خدمت رسانی، حضور و مشارکت وسیع و به موقع کانون های فرهنگی هنری مساجد در شرایط مختلف، حمایت های معنوی و مادی بیشتری از این نهاد مسجدی و مردمی داشته باشند.

 

پایان پیام/ 397