توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توسط کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز

توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توسط کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
عرشی با اشاره به توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان توسط کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز، گفت: تا رفع بیماری ویروس کرونا این اقدام جهادی ادامه دارد.

«مهدی عرشی» ضمن اشاره به اجرای برنامه های ویژه مقابله با بیماری ویروس کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در این ایام که کشور در حال مبارزه و مقابله با ویروس منحوس کرونا قرار دارد، اقدامات جهادی توسط کانون «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز در حال اجراست.

 


مدیر کانون فرهنگی هنری «مجمع محبین اهل بیت (ع)» شیراز خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیتی که برای تعطیلی بسیاری از کسب و کار ها با هدف پیشگیری از بیماری کرونا به وجود آمده است، شرایط اقتصادی نیز برای برخی اقشار سخت شده و آسیب هایی نیز وارد شده است که کاهش درآمد را به دنبال داشته است.

 

معاون فرهنگی «مجمع اسلامی محبین اهل بیت (ع)» و دبیر این مجمع در شعبه «امام حسین (ع)» شیراز با اشاره به توزیع بیش از 2 هزار بسته معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی، گفت: این بسته ها شامل اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی، شوینده و مواد غذایی نظیر برنج، گوشت، مرغ، میوه و صیفی جات است که در طول یک ماه گذشته توزیع شده است.

 

وی یادآور شد: این اقدام جهادی به یاری خدا با کمک خیرین نیکوکار به صورت هفتگی تا رفع بیماری کرونا استمرار خواهد داشت.

 


 

پایان پیام/ 130