گروه فیلم سازی کانون شهید بهشتی بابل به یاری قرارگاه سایبری کرونا این شهرستان شتافت

گروه فیلم سازی کانون شهید بهشتی بابل به یاری قرارگاه سایبری کرونا این شهرستان شتافت

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
حاجی آقاتبار از اعزام گروه فیلم سازی کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی مسجد جامع روستای شهیدآباد شهرستان بابل به قرارگاه سایبری کرونا این شهرستان و تهیه گزارش از فعالیت گروه های جهادی و تدوین کلیپ های گزارشی و تولید محتوا خبر داد.

«حسین حاجی آقاتبار»، امروز (28 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: اعضای کانون فرهنگی و هنری شهیدبهشتی بابل تاکنون، فعالیت های مختلفی را جهت مقابله با ویروس کرونا، انجام داده اند و این روند تا ریشه کنی این مهمان ناخوانده، تداوم دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهیدبهشتی مسجد جامع روستای شهیدآباد بابل اظهار کرد: شورای زیستی و قرارگاه مقابله با کرونا با حضور شورای اسلامی و دهیار روستا، امام جماعت مسجد جامع، فرمانده پایگاه بسیج، نماینده مرکز بهداشت و تشکیل جلسات هماهنگی و تصمیم گیری در این کانون، تشکیل شد.

وی افزود: تهیه ۳۰۰ عدد ماسک و توزیع بین خانواده های نیازمند روستا یکی از فعالیت های این کانون جهت نابودی این مهمان منحوس به شمار می آید.

حاجی آقا تبار بیان کرد: تشکیل گروه های جهادی و تامین دستگاه ها و نیروی انسانی جهت ضدعفونی خیابان ها، کوچه ها و درب منازل روستا که تا به حال شش مرحله کامل انجام شده و در هر مرحله، دو هزار لیتر محلول ضدعفونی مصرف شده است از فعالیت های دیگر این کانون برای مقابله با شیوع ویروس کرونا محسوب می شود.

وی ابراز کرد: اعلام با بلندگو در سطح روستا و حرکت گروه های مشخص شده و تقاضا از مردم جهت ماندن در منازل و عدم تشکیل اجتماعات یکی از اقدامات دیگر این کانون جهت عدم گسترش ویروس کرونا است.

 

حاجی آقاتبار، تسلیت به خانواده متوفیان غیرکرونایی روستا طی این مدت و تقاضا جهت عدم برگزاری مراسم و صرف هزینه ها در امور عام المنفعه و کمک به نیازمندان روستا که در همین بخش تاکنون بیش از 400 میلیون ریال کمک جمع آوری شده است را یکی از اقدامات دیگر این کانون، عنوان کرد.

 

وی گفت: تشکیل کمیته فضای مجازی و انجام فعالیت های فرهنگی متنوع از جمله ارسال پیام ها و توصیه های بهداشتی لازم، ارائه اطلاعات و اخبار روستا و پویش در خانه بمانیم جهت آگاهی بخشی به مردم یکی از برنامه های دیگر این کانون جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا به شمار می آید.

حاجی آقا تبار، آماده سازی یکهزار و 200  ظرف یک لیتری محلول ضدعفونی برای استفاده در منازل و توزیع بین تمامی منازل روستا و تهیه برخی اقلام و توزیع بین برخی از خانواده‌های نیازمند روستا و تهیه محلول ضدعفونی از گروه های جهادی و خیرین را از اقدامات دیگر این کانون در این روزهای پرتنش از این مهمان ناخوانده برشمرد.

 

وی یادآور شد: فعالیت های این قرارگاه در روستای شهیدآباد تاکنون بالغ بر 150 میلیون ریال هزینه داشته که از سوی گروه های جهادی و خیرین مردمی تامین شده است.

 

حاجی آقا تبار، اعزام گروه فیلم سازی کانون به قرارگاه سایبری کرونا شهرستان بابل و تهیه گزارش از فعالیت گروه های جهادی و تدوین کلیپ های گزارشی و تولید محتوا از جمله برای لحظه تحویل سال نو و پویش در خانه بمانیم را از فعالیت های دیگر کانون، بیان کرد.

وی گفت: تشکیل قرارگاه کمک مومنانه با حضور مجموعه نیروهای مرتبط و موسسه خیریه روستا جهت تهیه بسته های حمایتی کمک به نیازمندان در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از اقدامات دیگر کانون فرهنگی و هنری شهیدبهشتی مسجد جامع روستای شهیدآباد به شمار می آید.

پایان پیام/ 86