۶۰ بسته غذایی و فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی توزیع شد

۶۰ بسته غذایی و فرهنگی به همت کانون فرهنگی هنری شهید علایی توزیع شد

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی گفت: ۶۰ بسته غذایی و فرهنگی به همت فعالان و اعضای این کانون در بین نیازمندان روستای فولادلوقویی توزیع شد.

«امامعلی اسدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 60 بسته غذایی و فرهنگی به همت فعالان و اعضای این کانون در بین نیازمندان روستای فولادلوقویی توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: بسته غذایی شامل گوشت، ماکارونی، سویا و روغن است که با مشارکت خیرین اقدام به تهیه این لوازم شد.

 

وی با اشاره به اینکه کتاب، بروشور بهداشتی مبارزه با کرونا و تقویم اقلام فرهنگی اهدایی به خانواده های نیازمندان بود، افزود: اقلام فرهنگی برای کودکان و نوجوانان است تا بتوانند در این ایام حضور در خانه خود را با فرهنگ کتابخوانی مانوس کنند.

 

امامعلی اسدی اظهار داشت: این طرح در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری در حمایت از نیازمندان انجام شد و این اقلام در بین خانواده های محروم توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی خاطر نشان کرد: توزیع کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد و مهمترین محور فعالیت های کانون که در رویداد ملی «فهما» نیز مدنظر قرار گرفت ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اهالی روستا بود.

 

حجت الاسلام جابر عزیزی، امام جمعه بیله سوار نیز با حضور در آئین توزیع این بسته ها از اقدام های این کانون فرهنگی هنری در سطح روستا قدردانی کرد.

پایان پیام/ 365