اجرای مسابقات پیامکی از جزءهای ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم ویژه دانش آموزان کانون «صبح امید» اقلید

اجرای مسابقات پیامکی از جزءهای ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم ویژه دانش آموزان کانون «صبح امید» اقلید

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
حیدری با اشاره به اینکه با توجه به ایام شیوع ویروس کرونا و حضور دانش آموزان در منازل، گفت: مسابقات پیامکی از جزءهای ۲۹ و ۳۰ قرآن کریم در قالب طرح «خانه های نورانی» از سوی کانون در حال برگزاری است.

«علی حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در ایام مقابله با بیماری کرونا که دانش آموزان با تعطیلی مدارس اوقات خود را در منازل سپری می کنند، مسابقه پیامکی از 2 جزء 29 و 30 قرآن کریم برگزار می شود که در قالب اجرا هر روز یک سوال از آیات سوره های قرآن کریم جزء های مذکور مطرح شده و شرکت کنندگان باید در فاصله زمانی تعریف شده، پاسخ های خود را اسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «صبح امید» مسجد «علی ابن ابیطالب (ع)» اقلید با بیان اینکه این مسابقه از 10 فروردین ماه در حال اجراست و تا پایان فروردین ماه ادامه دارد، تاکید کرد: فقط دانش آموزان می توانند این مسابقه شرکت کنند و از حضور سایر عزیزان و اعضای خانواده معذوریم.

 

مدیر کانون تربیتی «سلمان فارسی» آموزش و پروش اقلید خاطرنشان کرد: علاقمندان پس از عضویت در گروه https://chat.whatsapp.com/7ZQWF16dwpG9T7pWEKkVk0 می بایست پاسخ سئوالات مطرح شده را در قالب یک عدد 20 رقمی در مهلت تعیین شده ارسال کنند.

 

حیدری با تاکید بر اینکه فعالیت های قرآنی مسجد به صورت تعاملی و مشترک برگزار می شود، خاطرنشان کرد: تمام برنامه های قرآنی مسجد زیر نظر کانون فرهنگی هنری «صبح امید» و در محل مسجد برگزار می شود که شامل محافل و مسابقات قرآنی در مدارس همجوار نیز است.

 

مسئول موسسه فرهنگی، قرآن و عترت «مصباح الهدی» اقلید افزود: تلاش می شود تا از تمام ظرفیت ها و توان استفاده کرده و محافل و کلاس های قرآنی در یک اشتراک تنگاتنگ اجرا شود و تاکید می کنم که ما از لحاظ تعامل بین بسیج، کانون و نهاد ها و فعالان فرهنگی و قرآنی هیچ مشکلی نداریم.

 

وی همچنین گفت: در راستای شرکت اعضای کانون مسجد در این مسابقه، در صورت برنده شدن، هدایای آنها از طرف کانون تهیه و اهدا می شود و دانش آموزان علاقمندان می توانند از طریق شماره فضای مجازی 09171508951 هم در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

پایان پیام/ 130