معابر و اماکن عمومی نهبندان توسط فعالان مسجدی ضدعفونی شد

معابر و اماکن عمومی نهبندان توسط فعالان مسجدی ضدعفونی شد

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
در راستای پیشگیری از کرونا ویروس عملیات گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی نهبندان مطابق با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و کانون فرهنگی هنری انجام شد.

«علی اکبر علیرضایی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) نهبندان به خبرنگار شبستان اظهار کرد: در راستای مقابله و پیشگیری از گسترش ویروس کرونا، گروه جهادی شهید عبداللهی پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) و اعضای کانون، هر شب اماکن پر تردد سطح شهر نهبندان را مطابق با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی گندزدایی و ضدعفونی می کنند.

 

وی ادامه داد: از شهروندان انتظار داریم ضمن جدی گرفتن توصیه‌های پزشکی و بهداشتی، با ماندن در خانه‌ها ویروس کرونا را شکست دهیم.

 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) یادآور شد: در زمینه ضدعفونی معابر و اماکن عمومی سطح شهر با شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهبندان همکاری لازم را انجام می‌دهیم.

 

علیرضائی یادآور شد: برای اجرای این طرح در هر شب ۳۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده استفاده می شود که در مجموع 2 هزار لیتر مایع ضد عفونی کننده در طی اجرای طرح استفاده شده است.

 

وی اضافه کرد: برای اجرای این طرح در هر شب از یک دستگاه سمپاش خودرویی و 2 دستگاه سمپاش پشتی و 10 نفر از جهادگران بسیجی به ‌کار گرفته می شوند.

پایان پیام/ 70