اقدام جهادی کانون مسجد شهدای روستای گرجی محله بهشهر برای مقابله با کرونا

اقدام جهادی کانون مسجد شهدای روستای گرجی محله بهشهر برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
الیاسی از اقدام جهادی کانون مسجد شهدای روستای گرجی محله بهشهر برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: تلاش شبانه روزی بچه های مسجدی در این دوران سخت و بحران کرونا ستودنی است.

« محمدمهدی الیاسی » امروز ( 30 فروردین) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: کانون های مساجد همگام با مردم، از زمان شیوع ویروس کرونا اقدام به برگزاری برنامه‌هایی مختلف در جهت قطع زنجیره کرونا نمودند و این اقدامات جهادی همچنان ادامه دارد.

 

وی افزود: با هماهنگی انجام شده با نیروگاه نکا، 2 هزار لیتر آب ژاول ضدعفونی کننده به همت کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله از این نیروگاه دریافت و توسط جوانان و اعضای فعال کانون در سطح روستا توزیع شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای گرجی محله بهشهر افزود: تولید و توزیع ماسک، توزیع سبد معیشتی و توزیع مواد ضدعفونی کننده در محلات و آگاهی بخشی از دیگر برنامه های این دوره برای مقابله با کرونا بود.

 

وی اظهار کرد: کانونهای مساجد در این شرایط سخت همراه مدافعان سلامت در مقابله با شیوع ویروس کرونا به صورت خودجوش در حال فعالیت هستند و این تلاش ستودنی است.

الیاسی گفت: آموزش مجازی پیشگیری از ابتلا به ویروس، توزیع بسته‌های بهداشتی، جلوگیری از مسافرت اهالی و جلوگیری از برگزاری مراسم و تجمعات و غربالگری همچنان در حال انجام است تا پایان کار و خداحافظی با کرونا در کنار مردم خواهیم ماند.

پایان پیام/ 175