دلجویی مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا از بیماران کرونایی

دلجویی مدیر مسئول کانون امام علی(ع) نکا از بیماران کرونایی

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در ادامه اقدامات این کانون برای جلوگیری از شیوع کرونا از بیماران کرونایی منطقه مهرگان نکا دلجویی و در جریان چگونگی حال بیمار و نیازمندی ها قرار گرفت.

« مجتبی چادرنشین» امروز ( 30  فروردین) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: توجه به هم نوع از تاکیدات دین اسلام است و یکی از وظایف کانون مساجد هم توجه به هم نوعان و دلجویی از آنان در ایام مختلف است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: صله رحم از دیگر تاکیدات اسلام است که در شرایط فعلی امکان صله رحم فراهم نیست از طریق تلفن جویای احوال بیماران و اعضای کانون هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های تجمعی کانون‌ فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا برای سلامت اعضا و پیشگیری از کرونا همچنان لغو است، اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات از طریق فضای مجازی اطلاع رسانی و کنترل می شود.

 

چادرنشین گفت: برگزاری کارگروه پیشگیری از کرونا، جهت جلوگیری از شیوع این بیماری واگیر، رسیدگی به امور افراد بیمار کرونایی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و معیشتی، غربالگری و همچنین اهمیت سلامت اعضای کانون‌ برنامه‌هایی است که با قوت در کانون امام علی(ع) نکا در حال انجام است.

پایان پیام/ 175