عزم جدی بچه های مسجد آقامیرزااحمد برای مقابله با ویروس کرونا

عزم جدی بچه های مسجد آقامیرزااحمد برای مقابله با ویروس کرونا

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
بچه های مساجد استان زنجان در روزهای کرونایی با تعطیل کردن هرگونه تجمع در مساجد، عزم خود را برای مقابله با ویروس کرونا جزم کرده اند، بچه های مسجد آقامیرزااحمد زنجان هم با لبیک به فرمان رهبری پیشتازند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی هرگونه تجمع در مساجد، بچه های مساجد استان زنجان با اقداماتی همچون توزیع بسته های بهداشتی و اقلام غذایی در بین مردم این بار در صف اول نبرد با این ویروس قرار گرفته اند.

 

مسجد آقامیرزااحمد زنجان به عنوان یکی از مساجد فعال استان، در طول سال برنامه های متعددی اجرا می کند و جمعیت قابل توجهی از برنامه های آن بهره مند می شوند.

 

در این روزهایی کرونا بچه های کانون شهید بهشتی این مسجد به فرمان رهبری لبیک گفته و با جمع آوری کمک های مردمی و تهیه بسته های غذایی در رزمایش کمک مومنانه پیشتاز هستند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی در خصوص فعالیت های این کانون در ایام شیوع ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: مسجدآقا میرزا احمد معروف به مسجد دباغ ها توسط صنف دباغ ها که در قسمت خیابان سعدی جنوبی توحید(پایین امامزاده سید ابراهیم(ع)) مرکزیت شغلی داشتند در سال ۱۳۳۸ قمری مطابق با۱۲۹۷ شمسی ساخته شده است.

 

« علی محمودی » ادامه داد: مسجدآقامیرزااحمد در صدر جهان از سمت شمال به خیابان توحید، از جنوب به خانه های مسکونی محله صدر جهان، از غرب به سرای گیلک و از شرق به کوچه شهید خوشنام محدود می گردد.

 

به گفته وی، در مجموع ۲۵۰ نفر عضو کانون هستند که ۱۸۰ نفر از اعضا را برادران و ۷۰ نفر را خواهران تشکیل می دهند.

 

محمودی خاطرنشان کرد: در اواخر سال ۹۸ با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز سال جدید و روزهای سخت مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا، بسته های حمایتی خانوارهای تحت پوشش صندوق خیریه امداد مسجدآقامیرزااحمد(رض) و مواد و اقلام بهداشتی در سه ماهه آخر سال توزیع شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری شهید بهشتی ادامه داد: بسته های غذایی تهیه شده شامل مرغ، برنج، روغن، ماکارونی، گوشت قرمز و ماهی بود.

 

وی خاطرنشان کرد: هچنین حواله خرید کفش، شلوار و پیراهن برای کودکان خانواده های تحت پوشش توزیع گردید.

 

محمودی افزود: جهت جلوگیری از موازی کاری و سازماندهی بهتر با معرفی جوانان و نوجوانان به قرارگاه های جهادی جهت سم پاشی و کمک رسانی به اکیپ های جهادی صورت پذیرفت.

پایان پیام/ 693