اقدامات کانون «امام حسن‌عسکری (ع)» لارستان در تقابل با کرونا

اقدامات کانون «امام حسن‌عسکری (ع)» لارستان در تقابل با کرونا

تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
اقدامات کانون «امام حسن‌عسکری (ع)» لارستان در روزهای کرونایی توسط اخوت تشریح شد.

«محمدابراهیم اخوت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان گفت: پس از آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا، علاوه بر اینکه تهدیدهایی برای کشور به وجود آمد، فرصت‌های زیادی از دل بحران کرونا ایجاد شد که همدلی و همراهی مردم با یکدیگر و تلاش گروه‌های جهادی برای ضدعفونی معابر، تولید جهادی ماسک و کمک به معیشت مستضعفین، از جمله فرصت‌هایی بود که از دل بحران پدید آمده بود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: این‌روزها نیز اعضای کانون‌های مساجد جنوب فارس در کنار مردم با حضور جهادی در توزیع اقلام بهداشتی، گندزدایی و ضدعفونی معابر پای کار آمدند تا در ریشه‌کنی این بیماری سهیم باشند؛ اقدامی که خود آنان خدمت در این عرصه را توفیق الهی می‌دانند.

 

وی به تشریح اقدامات یکی دیگر از کانون‌های فعال در این عرصه پرداخت و افزود: کانون «امام حسن‌عسکری (ع)» با همکاری پایگاه مقاومت از همان ابتدا تا کنون، ۲۴۶ بسته معیشتی به ارزش ۲۹۰ میلیون ریال در چندین مرحله بین خانواده‌های نیازمند توزیع کرده است. حضور چندمرحله‌ای اعضای کانون در ایستگاه غربالگری ورودی شهر و توزیع بیش از ۳۰۰ بسته بهداشتی به ارزش ۲۰ میلیون ریال از جمله اقدامات جهادی کانون «امام حسن‌عسکری (ع)» بوده است.

 

اخوت بیان کرد: توزیع یکصد بسته ماسک بهداشتی بین اهالی محل، ضدعفونی و گندزدایی معابر، منازل و مغازه‌های سطح محله، جمع‌آوری گیاه آلوئه‌ورا و کمک به ساخت ژل ضدعفونی‌کننده و توزیع ۸۶ بسته گوشت گرم به ارزش ۶۰ میلیون ریال از دیگر فعالیت‌های کانون «امام حسن‌عسکری (ع)» در مقابله با کرونا بوده است.

 

وی در پایان صحبت‌هایش ضمن تقدیر و تشکر از مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد «امام حسن‌عسکری (ع)» و هیأت‌امنای مسجد، اهالی این محله را یکی از بهترین نمونه‌های همدلی و هماهنگی بین مجاوران، همسایگان، مسئولان و متولیان مسجدی دانست که در اکثر صحنه‌های اجتماعی شهرستان حضور دارند و در حال خدمت‌رسانی هستند.

پایان پیام/ 656