حمله به مساجد غنا به بهانه جلوگیری از شیوع کرونا!

حمله به مساجد غنا به بهانه جلوگیری از شیوع کرونا!

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
نیروهای نظامی غنا تعدادی از مساجد در منطقه «مامپروسی» را به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد حمله قرار دادند و این در حالی است که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هنوز در این منطقه اجرایی نشده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از « myjoyonline»، مساجد در منطقه «مامپروسی» کشور غنا به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد حمله قرار گرفتند.

 

سربازان غنایی به بهانه اینکه تعدادی از افراد در مساجد دور هم جمع می شوند و این موجب گترش ویروس کرونا می شود حمله به مساجد «مامپروسی» را در دستور کار خود قرار دادند.

 

نیروهای نظامی درهای چند مسجد را بسته و چند ساختمان چوبی که به عنوان مراکز اجتماعی محلی مورد استفاده قرار می گرفت را به آتش کشیدند.

 

یکی از افرادی که هنگام حمله سربازان در مسجد حضور داشت گفت که نیروهای نظامی چند نمازگزار را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

 

وی افزود:سربازان به هر مسجدی که حمله می کردند افراد حاضر در آنجا را مورد ضرب و شتم قرار می دادند.

 

این در حالی است که نمازهای جماعت با تعداد بسیار محدود در مساجد «مامپروسی» برگزار می شد.

 

حمله به مساجد به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در حالی است که بسیاری از اهالی «مامپروسی» هنوز نسبت به وجود «کوید-19» در این منطقه شک دارند.

 

گفتنی است،طرح فاصله گذاری اجتماعی که در بسیاری از کشورها و شهرهای جهان در حال اجرا است هنوز در این منطقه از کشور غنا اجرایی نشده است بنابراین دلیلی برای حمله به مساجد به بهانه رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی در این مکان های عبادی وجود ندارد.

پایان پیام/ 7