ادعای دریافت پول از بیماران کرونایی برای حضور در مهمانسرای مسجد کوفه تکذیب شد

ادعای دریافت پول از بیماران کرونایی برای حضور در مهمانسرای مسجد کوفه تکذیب شد

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
تولیت مسجد کوفه خبر دریافت پول از اداره بهداشت نجف برای اختصاص مهمانسرای این مسجد به بیماران کرونایی را تکذیب کرد و گفت: مهمانسرای حضرت مسلم بن عقیل(ع) به محل قرنطینه موقت موارد فوری یا مشکوک به کرونا اختصاص یافته است

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «موقع ان ان نیوز»، «محمد موسوی»، تولیت مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن گفت: برخی شبکه های اجتماعی ادعا کرده اند اداره بهداشت نجف با  مسئولان مهمانسرای مسجد کوفه توافق کرده اند تا در خصوص نگهداری بیماران کرونایی در این مکان، پول بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه این خبر دروغ است و صحت ندارد، گفت: مهمانسرای «مسلم بن عقیل(ع)» در مسجد کوفه و «قصر سفیر» در خیابان «الروان» به صورت رایگان در اختیار اداره بهداشت نجف قرار داده شده است تا به عنوان مکان قرنطینه برای بیماران کرونایی استفاده شود.

 

محمد موسوی در ادامه برای سلامت بیماران شفای عاجل از درگاه الهی مسئلت کرد. تولیت مسجد مقدس کوفه با هماهنگی اداره بهداشت نجف اشرف و ستاد بحران استان، مهمانسرای حضرت مسلم بن عقیل (ع) را به محل قرنطینه موقت موارد فوری یا مشکوک به کرونا اختصاص داد.  

 

تولیت مسجد کوفه تصریح کرد: تمامی اقدامات پیشگیرانه در این مسجد حال انجام است و ضدعفونی مسجد کوفه و مزارهای وابسته به آن و اطراف این مسجد و سرویس های بهداشتی نیز در این روزها همچنان ادامه دارد.

 

پایان پیام/ 43