همه مساجد مناطق ۱۴ و ۱۵ تهران در قرارگاه مواسات و همدلی فعالیت می‌کنند

همه مساجد مناطق ۱۴ و ۱۵ تهران در قرارگاه مواسات و همدلی فعالیت می‌کنند

تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام اوتارخانی با اشاره به همکاری مساجد مناطق ۱۴ و ۱۵ تهران در قرارگاه همدلی و مواسات، گفت: مساجد در خدمت به نیازمندان، اولویت‌های خود را دارند با وجود این، هر مسجدی که امکانش را دارد از کارگران فصلی و سایر اقشار کم درآمد در این دوره حمایت کند

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «عباس اوتارخانی» در نشست ائمه جماعات مساجد فعال در مقابله با ویروس کرونا که امروز (یکشنبه، ۳۱ فروردین ماه) در مسجد حضرت سیدالشهدا (ع) (واقع در خیابان سیامکی، کوچه ششم) برگزار شد با اشاره به راه اندازی بیش از ۵۰ کارگاه تولید ماسک در مساجد مناطق ۱۴ و ۱۵ شهر تهران، گفت: البته همه مساجد ناحیه شهید محلاتی (ره) به طرق مختلف در مقابله با ویروس کرونا فعال هستند.
 
 
معاون فرهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد ناحیه شهید محلاتی (ره) افزود: قرارگاه مرکزی همدلی و مواسات که در مرکز رسیدگی به امور مساجد تشکیل شد، شعبه های آن به صورت فعال در هر یک از نواحی این مرکز نیز تشکیل شده است.
 
 
وی اضافه کرد: هدف اصلی این قرارگاه، اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری درباره کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا است که ان شاءالله با تلاش هایی که آغاز شده، شاهد تهیه و توزیع بیشتر بسته های ارزاق و بهداشتی خواهیم بود.
 
 
اوتارخانی تاکید کرد: امید است در مساجد با شناسایی دقیق افراد نیازمند و کسانی که در دوره شیوع ویروس کرونا آسیب دیده اند در خدمت به مردم شاهد جهش جدیدی باشیم.
 

وی در پایان گفت: مساجد در خدمت به نیازمندان، اولویت های خود را دارند با وجود این، هر مسجدی که امکانش را دارد از کارگران فصلی و سایر اقشار کم درآمد در این دوره حمایت کند.

پایان پیام/ 397