حضور بیش از ۵۰۰ نفر در فعالیت جهادی مقابله با ویروس کرونا در مسجد «ابوالفضل العباس (ع)»

حضور بیش از ۵۰۰ نفر در فعالیت جهادی مقابله با ویروس کرونا در مسجد «ابوالفضل العباس (ع)»

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
نعمتی با اشاره به اینکه بیش از ۵۰۰ نفر در فعالیت جهادی مقابله با ویروس کرونا مسجد «ابوالفضل العباس (ع)» ارسنجان در حال فعالیت هستند، گفت: این فعالیت ها در قالب کارگاه های تولید و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی اجرا می شود.

«خدیجه نعمتی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: همزمان با اعلام شرایط ویژه و خطر شیوع ویروس کرونا فعالیت های جهادی با حضور جهادگران ارسنجانی از مساجد، حسینیه ها، خادمیاران رضوی، بسیج و شهرداری آغاز شد که این فعالیت ها ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا حیدری» شهرستان ارسنجان افزود: در این راستا کارگاه های تولید، بسته بندی و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی با حضور بیش از 500 جهادگر در مسجد «ابوالفضل العباس (ع)» راه اندایز شد که تاکنون 37 هزار ماسک، 15 هزار دستکش و هشت هزار مواد ضدعفونی کننده تهیه و توزیع شده است.

 

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: این اقدامات با همکاری و همدلی همه اصحاب مسجد اعم از کانون فرهنگی هنری، پایگاه بسیج، اعضای شبکه یاران و خادمیاری رضوی و اقشار مختلف مردم انجام شده است و در راستای خدمات رسانی به بخش های شهری و روستایی بوده است.

 

وی افزود: همچنین به همت مساجد، حسینیه ها، شهرداری، خادمیاران و بسیجی ها  عملیات گندزدایی کوچه ها و خیابان ها در سطح شهرستان یعنی شهر و روستا و عشایر اجرا شد و هنوز هم ادامه دارد.

 

نعمتی از برنامه ریزی برای توزیع مواد معیشتی در راستای سخن مقام معظم رهبری در قالب طرح «مواسات» خبر داد و گفت: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد امام زمان (عج) نیز برنامه هایی نظیر قرائت دعای الهی عظم البلاء و فرج، سردادن بانگ «یامهدی ادرکنی» و «لبیک یا مهدی» و تقدیر از مدافعان سلامت بیمارستان ولیعصر (عج) برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید محمدرضا حیدری» شهرستان ارسنجان همچنین یادآور شد: برنامه قرآنی حفظ جزء 30 قرآن کریم نیز در فضای مجازی ویژه اعضای کانون برگزار شد.

 

 

 

پایان پیام/ 130