اجرای رزمایش «مواسات» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» روستای «سیف آباد» کازرون

اجرای رزمایش «مواسات» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» روستای «سیف آباد» کازرون

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
شفیعی با اشاره به اجرای رزمایش «مواسات» در کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» روستای «سیف آباد» کازرون، گفت: این رزمایش در راستای عمل به فرامین رهبری و کمک مومنانه به نیازمندان در حال اجراست.

«محمدجعفر شفیعی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در شرایط کنونی که شاهد شیوع بیماری ویروسی کرونا هستیم، بیش از همیشه باید در کنار یکدیگر در جهت مقابله با این مشکل تلاش و کوشش کنیم و رزمایش «مواسات» که مقام معظم رهبری نسبت به آن برای ماه مبارک رمضان توصیه کرده اند، به یقین آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» مسجد «الزهراء (س)» روستای «سیف آباد» کازرون افزود: بیانات مقام معظم رهبری در جهت خدمت به اقشار کم برخوردار جامعه را در واقع یک بیان راهبردی و ساختار ساز دانست که فرمایشات معظم له در روز نیمه شعبان شور و هیجان جدیدی را در جامعه فراهم کرده است.

 

وی با بیان اینکه یکی از بهترین اعمال صالح، کمک به نیازمندان و دستگیری از فقراست، تاکید کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از آن، برخی از مردم در محرومیت و نیاز شدید قرار گرفته اند پس فرصت انفاق و مواسات که در قرآن برای آن پاداش و ثواب بسیار تصریح شده، فراهم است.

 

شفیعی خاطرنشان کرد: طبق روایات وارده پیامبر گرامی اسلام (ص) با همین فرمول مواسات، بزرگترین چالش اقتصادی مهاجرین از مکه به مدینه را برطرف و وحدت و انسجام ملی مسلمانان را در برابر دشمن حفظ کردند.
 

پایان پیام/ 130