مبارزه با کرونا توسط کانون «انوار الحسین (ع)» شیراز

مبارزه با کرونا توسط کانون «انوار الحسین (ع)» شیراز

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
زارع با اشاره به اجرای فعالیت های کانون «انوار الحسین (ع)» شیراز با همکاری پایگاه بسیج مسجد «اباعبدالله الحسین (ع)» در مقابله با کرونا، گفت: اقداماتی نظیر توزیع اقلام بهداشتی و بسته معیشتی تا شکست کرونا در حال برگزاری است.

«امید زارع» ضمن اشاره به فعالیت های اجرا شده در ایام مقابله با بیماری ویروس کرونا، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: از زمان ورود این ویروس منحوس اصحاب مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» با همکاری و هدلی اقدام به اجرای فعالیت های مختلف کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز افزود: ضد عفونی و گند زدایی محل، توزیع محلول ضد عفونی و اقلام بهداشتی شامل دستکش، ماسک، مایع ضدعفونی، پد الکل به صورت رایگان به همراه برگه هایی حاوی احادیث مهدوی از برنامه های اجرا شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه ها با همدلی و همکاری کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» و پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» مسجد «عاشقان اباعبدالله الحسین (ع)» شیراز برگزار شده است که در تهیه اقلام خانواده های عضو کانون به نیت خیرات برای شهدا یا اموات مشارکت داشته اند.

 

زارع همچنین افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و عدم برگزاری جشن های نیمه شعبان نیز راه اندازی کاروان شادی، پخش مولودی در محل و توزیع ماسک به نیت شهید «امرالله داورپناه» و مرحوم «ابراهیم زارع» انجام شد و و هم زمان محلول ضدعفونی و گندزدایی محل با همکاری حوزه 2 بسیج «امام حسن مجتبی (ع)» ناحیه «احمد ابن موسی (ع)» توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوار الحسین (ع)» شیراز تاکید کرد: به امید خدا و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جهاد همچنان ادامه دارد و در حال تهیه بسته های معیشتی و بهداشتی برای ماه مبارک رمضان هستیم.

 

 

 

پایان پیام/ 130