ضرورت جبران خلأهای فرهنگی، آموزشی و تفریحی ناشی از تعطیلی مدارس و مساجد

ضرورت جبران خلأهای فرهنگی، آموزشی و تفریحی ناشی از تعطیلی مدارس و مساجد

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
جانشین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به ضرورت جبران خلأهای فرهنگی، آموزشی و تفریحی ناشی از تعطیلی مدارس و مساجد گفت: مرکز مشاوره متقن با مرکزیت بهزیستی جهت پیگیری و درمان بحران های روحی و روانی راه اندازی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام «حسینعلی اکبری نیا» امروز(دوشنبه 1 اردیبهشت) در جلسه «ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم» که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به اقدامات نهادهای حوزی در ارتباط با کرونا بیان داشت: شبانه روز نهادهای عالی حوزه اعم از دفتر تبلیغات و سازمان تبلیغات و برخی نهادهای دیگر به خدمت رسانی مشغول هستند.

 

جانشین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: فعالیت های دوستان ما تغسیل و تدفین فوت شدگان کرونایی، کمک به بیماران و کادر درمانی در بیمارستان ها و تهیه و توزیع بسته های معیشتی است و در این زمینه تا کنون فعالیت های زیادی انجام شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلی مراکز فرهنگی، تبلیغی، آموزشی و تفریحی کشور تصریح کرد: دو ماه خلأ فرهنگی، آموزشی و تفریحی را شاهد هستیم چراکه مدارس و مساجد و ورزشگاه ها بسته است به همین جهت در آینده نزدیک رفتارهای غیرموضوعی را شاهد خواهیم بود که باید برای آن از همین الان فکری کنیم.

 

حجت الاسلام اکبری نیا اضافه کرد: به عقیده من باید مرکز مشاوره متقن با مرکزیت بهزیستی جهت پیگیری و درمان بحران های روحی و روانی و همچنین غنی سازی اوقات فراغت صورت بگیرد و هر کسی سهم خود را ایفا کند.

 

وی خاطرنشان کرد: هسته مرکزی مشاوره با مدیریت شما شروع شود تا بتوانیم تبعات ناگواری تعطیلی مراکز را مدیریت کنیم که تخریبات کمتری را برای جامعه داشته باشد.

پایان پیام/ 694