توزیع بسته‌های ارزاق میان محرومان توسط بچه‌های مساجد آذربایجان غربی

توزیع بسته‌های ارزاق میان محرومان توسط بچه‌های مساجد آذربایجان غربی

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت‌الاسلام بیگی با اشاره به فعالیت ۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد اردبیل برای مبارزه با کرونا، گفت: همسو با اجرای رزمایش مواسات و همدلی، بسته‌های ارزاق در میان نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام «اباذربیگی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانون های مساجد استان آذربایجان غربی در زمینه رزمایش مواسات و همدلی ، اظهار کرد: خدمت رسانی به نیازمندان و مومنین از ابتدای ماه شعبان مورد توجه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی بوده و بسته های غذایی به ارزش 150 هزار تومان توزیع شده است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی بیان کرد: با همکاری کانون و موسسه حضرت خدیجه(س) قم و 10 کانون فرهنگی هنری استان، 14 گوسفند نذری قربانی و میان نیازمندان مناطق محروم توزیع شد. ضمن اینکه 40 مسجد استان نیز به مناسبت ماه مبارک رمضان برای توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان اعلام آمادگی کرده اند.

 

حجت الاسلام بیگی با اشاره به خدمات 50 کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی در مبارزه با کرونا ابراز کرد: تولید و توزیع لوازم بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و اقلام بهداشتی، ضدعفونی معابر و خیابان ها توسط فعالان کانونی بخشی از اقداماتی است که برای مبارزه با کرونا صورت گرفته است.

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی کانون های مساجد در شرایط فعلی در فضای مجازی خاطرنشان کرد: توزیع و چاپ حدیث کسا، دعای هفتم صحیفه سجادیه، اجرای طرح «هر خانه، یک مسجد»، اجرای سرود و تواشیح در خیابان های پرتردد و پخش ازشبکه های مجازی زمینه ساز بخش دیگری از برنامه های مورد توجه در ماه مبارک رمضان است.

 

پایان پیام/ 40