توزیع ۸۰۰ ماسک بهداشتی به همت کانون امام علی(ع) نکا

توزیع ۸۰۰ ماسک بهداشتی به همت کانون امام علی(ع) نکا

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
چادرنشین از توزیع ۸۰۰ ماسک بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در دوران کرونا در بین افراد محله مهرگان نکا خبر داد.

« مجتبی چادرنشین » امروز ( دوم اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با تمام توان وارد صحنه شدند.

 

مدیر مسئول کانون امام علی(ع) مسجد امام جعفر صادق(ع) نکا افزود: اعضای این کانون از ابتدای کرونا تاکنون به صورت فعال و خودجوش با توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و ضدعفونی کردن محلات به مقابله با ویروس کرونا آمدند.

وی با اشاره به اینکه از دیگر فعالیت های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا تهیه و توزیع بسته های غذایی در بین افراد محله و حضور در غربالگری است، تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری امام علی(ع) همواره در کنار اقشار مختلف مردم قرار دارد و در این زمینه تلاش می کند تا از تمام ظرفیت خود استفاده کند.

چادرنشین تصریح کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا به صورت فعال و خودجوش با توزیع بسته‌های حمایتی بین نیازمندان و ضدعفونی کردن محلات به مقابله با ویروس کرونا آمدند و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 175