مسابقه ترجمه و تفسیر کوتاه ازجز ۷ قرآن به همت کانون اخلاص برگزارمی شود

مسابقه ترجمه و تفسیر کوتاه ازجز ۷ قرآن به همت کانون اخلاص برگزارمی شود

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
مومنی خنکدار از اجرای مسابقه ترجمه و تفسیر کوتاه از جز ۷ قرآن کریم خبر داد و گفت: روزانه ۳۰ مسابقه در ایام ماه مبارک رمضان از آیات جزء هفتم قرآن برگزار می شود.

«علیرضا مومنی خنکدار» امروز(2اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درساری با بیان اینکه از 6اردیبهشت ماه جاری به مدت 30 روز به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) شهرستان قائمشهر برگزار خواهد شد، گفت: روزانه30مسابقه از آیات جزء هفتم قرآن کریم برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری اخلاص مسجد امیرالمومنین(علیه السلام) قائمشهر با بیان اینکه محتویات مسابقات در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf در 30 درس ( هر روز یک درس) ارائه می شود، افزود: علاقمندان با ورود به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir علاوه بر شرکت در مسابقه و حضور در مرحله قرعه کشی می توانند برای کانون خود کسب امتیاز نمایند.

 

مومنی خنکدار با تاکید براینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است، اظهار کرد: سوالات طراحی شده از ترجمه آیات روزانه در سایت بارگذاری می شود و شرکت کنندگان پس از مطالعه و شرکت در مسابقه در صورت کسب حد نصاب نمره لازم به مرحله قرعه کشی راه می یابند.

 

وی با اشاره به اینکه در پایان هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی اهدا خواهد شد، افزود: به پنج نفری که بیشترین مشارکت را در طول اجرای مسابقات داشته باشند نیز جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

مومنی خنکدار بیان کرد: آزمون نهایی طرح در روز هشت خرداد ازساعت هشت صبح تا 20شب از طریق سامانه بچه های مسجد برگزار و در پایان به 10 نفر برتر جوایز نقدی اهدا می شود.

پایان پیام/ 286