اشتغال زایی در مصلی نماز جمعه خاوران

اشتغال زایی در مصلی نماز جمعه خاوران

تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹
فتوحی، در خصوص ایجاد مجتمع فرهنگی «آدینه» شهر خاوران، گفت: مصلی نماز جمعه خاوران به گونه ای طراحی شده است که ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در بخش های تجاری آن مشغول به فعالیت هستند و اشتغال زایی انجام شده است.

«صمد فتوحی»، در خصوص ایجاد مجتمع فرهنگی «آدینه» شهر خاوران، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این متجمع برای برنامه های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است و در تلاش برای فراهم کردن زمینه ایجاد آن هستیم.


 

مسئول نهاد امامت جمعه خاوران با اشاره به ساخت مصلی بزرگ نمازجمعه در شهر خاوران و تامین تجهیزات آن از جمله سرمایشی و گرمایشی مصلی به مبلغ یک میلیارد تومان، اظهار کرد: مصلی نمازجمعه شهر خاوران که به گفته حجت الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی»، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، «یکی از بهترین مصلی های سطح کشور است»، با تامین همه تجهیزات و امکانات لازم ساخته شده است.

 

رئیس ستاد نمازجمعه شهر خاوران با اشاره به ساخت دفتر امام جمعه با تامین همه امکانات، افزود: ساختمان ستاد نمازجمعه هم در سه طبقه تجاری، اداری و مسکونی با تامین امکانات لازم ساخته و منزلی برای امام جمعه هم ساخته و خودروی پژو هم برای ایاب و ذهاب وی، خریداری شده است.

 

فتوحی، از کمک دفتر نهاد امامت جمعه و ستاد نمازجمعه به کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر خاوران و روستای های اطراف گفت و افزود: تاکنون هر نهادی که در بحث فرهنگی نیاز به کمک های مختلف از جمله کمک مالی داشته است، از کمک ها محروم نشده اند و از هیچ کمکی دریغ نکرده ایم.

 


مسئول نهاد امامت جمعه و رئیس ستاد نمازجمعه شهر خاوران با اشاره به کمک به سایر نهاد و ادارات شهر، هم گفت: ادارات و نهادهایی که در زمینه های مختلف نیاز به کمک داشته اند تا حد توان کمک کرده ایم و برای اینکه مصلی محلی برای حضور جوانان باید بیش از ۱۵ باب مغازه برای مصلی راه اندازی کردیم که از ابتدا مصلی، طوری طراحی عمرانی شد که این مکان مقدس هم سبب اشتغال جوانان و دیگر عزیزان شود و در حال حاضر تمامی مغازه های مصلی به طور مجهز لازم امکانات را دارا هستند و در مجموع ۳۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در این مغازه ها مشغول به فعالیت هستند.

 


وی با اشاره به ساخت سالن فرهنگی و اجتماعات ستاد نمازجمعه هم گفت: این سالن به طور سالن آمفی تئاتر ساخته و به نام شهید والامقام «سپهبد شهید سلیمانی» نام گذاری شده است.

 


رئیس ستاد نمازجمعه شهر خاوران اضافه کرد: نهاد امامت جمعه و ستاد نمازجمعه در شهر خاوران از لحاظ مالی نیازمند کمک مالی نیست و طوری برنامه ریزی شده است که طبق قبل آمادگی کامل برای کمک به هر نهادی را داشته باشد.

 


 

پایان پیام/ 130