همدلی مومنانه با توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی توسط کانون پیامبر اکرم (ص)

همدلی مومنانه با توزیع ۲۵۰ بسته معیشتی توسط کانون پیامبر اکرم (ص)

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
عبدالله پور از تهیه و توزیع ۲۵۰ سبد کالا توسط کانون فرهنگی و هنری پیامبر اکرم(ص) در شهرستان املش خبر داد.

«الیاس عبدالله پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا با بهره‌گیری از مشارکت مردمی و خیران گفت: در شرایط فعلی که تمام جامعه تحت تاثیر کرونا ویروس هستند، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با مشارکت اعضایش دوشادوش مردم خودجوش و جهادی در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

 

مسئول کانون پیامبر اکرم(ص) مسجد شهدای املش با اشاره به تلاش بچه مسجدی‌ها در رفع نیازها و مشکلات مردم افزود: با شیوع کرونا و نیازمندی مردم به اقلام بهداشتی گروه جهادی علمدار با مشارکت پایگاه دانشجویان بسیجی دانشگاه فرهنگیان و محوریت کانون پیامبر اکرم(ص) تشکیل و فعالیت خود را در زمینه تهیه دستکش یکبار مصرف و ماده ضدعفونی آغاز کرد.

 

وی از تهیه شیلد بیمارستانی و اهدا آن به بیمارستان امینی املش به‌منظور حمایت و پشتیبانی از کادر درمان خبر داد و بیان کرد: به همت اعضای گروه جهادی علمدار، مساجد و محلات املش ضدعفونی شد.

 

عبدالله‌پور تهیه و توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم‌درآمد جامعه را از دیگر اقدامات عنوان و اعلام کرد: ویروس کرونا موجب شده تا اقشار کم‌درآمد به‌لحاظ اقتصادی بیشتر متضرر شده و شرایط سختی را بگذرانند، در این راستا ۲۵۰ سبد کالا به ارزش ۱۷۰ هزار تومان تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

 

وی ضدعفونی خودروهای سطح شهر املش با برپایی ایستگاه صلواتی و اهدا دستکش یکبار مصرف برای نانوایی‌ها را از دیگر اقدامات کانون برشمرد و اظهارداشت: فعالیت‌های جهادی کانون پیامبر اکرم(ص) با هدف کمک به ریشه کنی ویروس منحوس کرونا و یاری نیازمندان همچنان ادامه دارد.

 

 

 

پایان پیام/ 84