برنامه ریزی کانون «منتظران نور» جهرم برای توزیع یک هزار بسته غذایی میان محرومان

برنامه ریزی کانون «منتظران نور» جهرم برای توزیع یک هزار بسته غذایی میان محرومان

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
نیکجو با اشاره به اینکه برنامه ریزی کانون «منتظران نور» جهرم برای توزیع یک هزار بسته غذایی میان محرومان، گفت: در صدد هستیم تا با تهیه یک هزار بسته غذایی، به مستمندان سطح شهر جهرم کمک کنیم.

«رضا نیکجو» با اشاره به اقدامات کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم در ایام کرونایی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: جوانان این کانون فرهنگی و هنری از ابتدای شیوع این بیماری در جامعه تا کنون مشغول به کار شده و فعالیت های مختلفی را در زمینه های ضدعفونی کوچه ها و معابر، کمک به سالمندان و مستمندان، کارگاه تولید ماسک و ... انجام داده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم، افزود: در زمینه تولید ماسک، واحد خواهران این کانون فرهنگی و هنری با راه اندازی یک کارگاه در محل کانون، شروع به کار کرده که ماسک های تولیدی را پس از استریل به بیمارستان «پیمانیه» جهرم تحویل داده ایم.

 

وی با اشاره به تعداد تولید ماسک در این کارگاه نیز گفت: تا کنون تعداد چهار هزار ماسک تولید شده که در اختیار بیمارستان قرارداده شده و همچنین میان مردم توزیع شده است.

 

نیکجو به ضدعفونی کردن خیابان و معابر اطراف مسجد جامع جهرم اشاره و اظهار کرد: در این راستا نیز اعضای کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» از همان ابتدای شیوع بیماری «کرونا» پای کار آمده و تمام کوچه ها و معابر اطراف مسجد و همچنین خیابان ها و خودروها ضدعفونی و گندزدایی شدند.

 

وی با اشاره به برنامه این کانون در راستای رزمایش «مواسات»، عنوان کرد: این کانون پیش از این نیز در زمینه تهیه و توزیع اقلام غذایی میان مستمندان برنامه ریزی کرده و اقداماتی انجام داده بود اما در راستای سخنان رهبری انقلاب در کمک مومنانه به مستمندان و محرومان در حال برنامه ریزی برای تهیه بسته های غذایی است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا با تهیه یک هزار بسته غذایی، به مستمندان سطح شهر جهرم کمک کنیم، گفت: این تعداد بسته غذایی ویژه ماه رمضان در حال آماده سازی بوده که به همت خیران و نیکوکاران که با این کانون در ارتباط هستند، تهیه شده است.

 

وی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی جوانان کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» مسجد جامع جهرم در خدمت به محرومان و مستمندان به ویژه در روزهای کرونایی، خاطرنشان کرد: در این زمینه تعداد هفت گروه از جوانان کانون پای کار آمده و 2 گروه نیز به صورت موتورسوار در حال خدمات رسانی به مردم هستند.

 

نیکجو گفت: در مجموع تعداد 70 نفر از اعضای کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم از ابتدای شروع به کار فعالیت های کانون در زمینه مبارزه علیه بیماری «کرونا» با این مجموعه همکاری داشته اند.

 

پایان پیام/ 691