تولید کلیپ «جهاد ادامه دارد» در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

تولید کلیپ «جهاد ادامه دارد» در کانون «شهید رحمانیان» جهرم

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
تراب فرد با اشاره به تولید کلیپ «جهاد ادامه دارد» توسط مرکز رسانه ای «سرو» وابسته به کانون «شهید رحمانیان» جهرم ، گفت: در این کلیپ خدمات اعضای کانون در روزهای کرونایی به تصویر کشیده شده است.

«هادی تراب فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای ترغیب و تشویق مردم به کمک و حمایت از گروه های جهادی برای حضور در عرصه خدمات رسانی به مردم به ویژه اقشار نیازمند و بی بضاعت جامعه، کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم نیز فعالیت هایی را در این زمینه انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم به فعالیت های این کانون در روزهای کرونایی اشاره کرد و افزود: فعالیت گروه جهادی این کانون از ابتدای شیوع بیماری «کرونا» با راه اندازی خیریه «جواد الائمه (ع)» آغاز شد که در این زمینه علاوه بر شناسایی محرومان و مستمندان، کمک هایی نیز به صورت های مختلف به آنان ارائه شده است.

 

به گفته وی تهیه بسته های غذایی و معیشتی، تامین 14 سری جهیزیه زوج های جوان، ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان ها و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، از جمله فعالیت هایی بوده که توسط جوانان این کانون فرهنگی هنری انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم با اشاره به تولید کلیپ «جهاد ادامه دارد» توسط مرکز رسانه ای «سرو» وابسته به این کانون فرهنگی و هنری، بیان کرد: در این کلیپ خدمات اعضای کانون در روزهای کرونایی به تصویر کشیده شده است.

 

وی ادامه داد: در این کلیپ، امام جماعت و برخی از اعضای کانون به شرح خدمات ارائه شده به مردم به ویژه مستمندان در روزهای کرونایی می پردازند که در جذب و ترغیب مردم به کارهای خیر و نیک تاثیرگذار است.

 

تراب فرد به دیگر خدمات کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم اشاره کرد و گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب در کمک مومنانه به اقشار محروم جامعه، اعضای این کانون هم همچون با دیگر گروه های جامعه دست به کار شده و خدماتی را ارائه کرده اند.

 

وی ادامه داد: در این راستا تهیه اقلام بهداشتی، همچون ماسک و دستکش در دستور کار بوده که تا کنون به صورت بسته بندی در میان مردم توزیع شده و در طرح بعدی با تهیه اقلام غذایی به سراغ اقشار محروم جامعه می رویم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان»، مسجد «حضرت امیرالمومنین (ع)» جهرم گفت: در حال تدارک برای تهیه بسته های غذایی هستیم که اکنون تعداد 250 بسته آماده شده و این روند همچنان ادامه دارد.

 

تراب فرد خاطرنشان کرد: همچنین تعداد 800 بسته بهداشتی شامل ماسک، دستکش و محلول الکل نیز تهیه شده که همراه با بسته های غذایی به خانواده های محروم و مستمند تقدیم می شود.

 

 

پایان پیام/ 691