توزیع دهمین مرحله سبدغذایی کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا در بین نیازمندان

توزیع دهمین مرحله سبدغذایی کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا در بین نیازمندان

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
باقری گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف دستگیری از نیازمندان بسته های غذایی در بین نیازمندان نکایی توزیع شد.

« محمدعلی باقری» امروز  ( 3 اردیبهشت) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان و با هدف کمک مومنانه به افراد نیازمند ، کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در راستای وظایف خود اقدام به توزیع سبدهای غذایی در بین افراد نیازمند کرده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد زینبیه نکا افزود: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندان جامعه در این دوران، تلاش برای کمک به افراد نیازمند با تمام توان در حال انجام است و دهمین دوره توزیع سبد غذایی در بین نیازمندان توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: این بسته های غذایی در قالب رزمایش همدلی به دست های پر محبت نیازمندان رسید تا شاهد لبخندی بر لبان این افراد باشیم.

باقری گفت: در شرایط فعلی جامعه که تمامی دستگاه‌ها و اقشار مختلف جامعه متأثر از کروناویروس هستند، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هم دوشادوش مردم به‌ صورت جهادی درحال فعالیت هستند و با بالاترین سطح توانایی خود اقدام به رفع موانع و مشکلات مردم می کنند.

 

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم کانون زینبیه نکا تهیه و توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم در آمد جامعه است که دهمین دوره توزیع انجام شد.

پایان پیام/ 175