مسابقه تفسیر جزء ۷ قرآن کریم ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

مسابقه تفسیر جزء ۷ قرآن کریم ویژه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
«سعادتی» از برگزاری مسابقه تفسیر جزء ۷ قرآن کریم ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در ماه مبارک رمضان و اهدای جوایز نفیس به برگزیدگان آن خبر داد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای فهما، «سعید سعادتی» اعلام کرد: مسابقه تفسیر کوتاه شامل 30 مسابقه روزانه از آیات جزء هفتم قرآن کریم که محتوای آن در قالب اینفوتایپ، موشن گرافی و فایل pdf در 30 درس (هر روز یک درس) ارائه می شود، در ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: علاقمندان با ورود به سامانه «بچه های مسجد» ((bachehayemasjed.ir)) علاوه بر شرکت در این مسابقه و حضور در مرحله قرعه کشی می توانند برای کانون خود امتیاز کسب کنند.

 

سعادتی تصریح کرد: سوالات طراحی شده از ترجمه آیات، روزانه در پورتال  بارگذاری می شود و شرکت کنندگان پس از مطالعه و شرکت در مسابقه در صورت کسب حد نصاب نمره لازم به مرحله قرعه کشی راه می‌یابند.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به اینکه در پایان هر روز به قید قرعه به سه نفر جوایز نقدی اهدا می شود، گفت: به پنج نفری که بیشترین مشارکت را در طول اجرای مسابقات داشته باشند نیز جوایز نقدی تعلق می گیرد.

 

سعادتی تاکید کرد: آزمون نهایی این مسابقه روز هشت خرداد از ساعت هشت صبح تا 20 شب از طریق همین سامانه برگزار و در پایان به 10 نفر جوایز نقدی اهدا می شود.

 

 

پایان پیام/ 9