آئین استقبال از ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار خواهد شد

آئین استقبال از ماه مبارک رمضان به صورت مجازی برگزار خواهد شد

تاریخ انتشار : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون های مساجد در شهرستان بیله سوار به صورت مجازی و زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار خواهد شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ویژه برنامه استقبال از ماه مبارک رمضان به همت فعالان کانون های مساجد در شهرستان بیله سوار روز پنجشنبه 4 اردیبهشت ماه از ساعت 21 تا 22 به صورت مجازی و زنده در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: سخنران این ویژه برنامه مجازی حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار خواهد بود.

 

این مقام مسئول افزود: علاقمندان می تواند با مراجعه به صفحه محراب اندیشه بیله سوار  mehrabe_andishe_bilesavar در شبکه مجازی اینستاگرام شاهد برگزاری این آئین معنوی باشند.

 

ملکی بیان کرد: این صفحه در اینستاگرام از ابتدای شیوع بیماری کرونا در کشور راه اندازی شده و روزانه یک ساعت برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوعی را با حضور کارشناسان و قاریان مختلف اجرا می کند.

 

وی ادامه داد: معرفی خانواده قرآنی اکبری همراه با همسر و فرزندانشان برای الگوی سازی برای دیگر خانواده به ویژه برای نوجوانان و جوانان نیز از دیگر بخش های این ویژه برنامه مجازی خواهد شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار خاطر نشان کرد: لطفعلی فکرت از شعرای نامدار این شهرستان نیز به شعرخوانی خواهند پرداخت و شاهد اجرای ویژه از گروه تواشیح نورالثقلین خواهیم بود.

 

ملکی اعلام داشت: ویژه برنامه های فرهنگی و قرآنی این صفحه اینستاگرامی در ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت و روزانه شاهد تلاوت آیه های نور به صورت زنده توسط قاریان شهرستان بیله سوار و کشوری خواهیم بود.

 

وی یادآور شد: تاکنون استقبال بسیار خوبی از سوی فعالان کانون های مساجد و عموم مردم را از این صحفه شبکه مجازی را شاهد هستیم و علاقمندان پیگیر برنامه های فرهنگی و قرآنی هستند.

 

ملکی عنوان کرد: این صفحه به دلیل بعد حضور فراگیر از سراسر کشور مورد استقبال فعالان فرهنگی قرار گرفته و خداوند متعال را شاکریم با همه محدودیت بیماری کرونا توانسته سهم ارزنده ای از ترویج معارف دینی را در کشور داشته باشیم.

پایان پیام/ 365