رزمایش «کمک مومنانه» در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

رزمایش «کمک مومنانه» در مسجد سنگ‌بست ماسال برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
سوات‌پور گفت: رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مسجد حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال اجرا می‌شود.

«حسین سوات‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: مساجد همواره پناهگاه مردم و ملجا و جایگاه مشارکت‌های مردمی از ابتدای انقلاب تا کنون بوده است .

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یکی از نهادهای تاثیرگذار برای خدمت‌رسانی به مردم در کشور محسوب می‌شوند افزود: پس از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نیمه شعبان طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه  در مسجد سنگ بست ماسال هم اجرا می‌شود.

 

وی گفت: برای اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه از ظرفیت اعضای کانون برای شناسایی خانوارهای نیازمند استفاده کرده و سپس سبدهای غذایی را در بین این خانوارها توزیع خواهیم کرد.

 

سوات‌پور با بیان اینکه در این طرح هیئت امنا و کانون مسجد و پایگاه بسیج در کنار هم فعالیت می‌کنند تصریح کرد: بسته‌های حمایتی ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان می‌رسد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری جوانان پیرو ولایت مسجد حضرت علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) سنگ‌بست ماسال خاطرنشان کرد: در رزمایش کمک مؤمنانه افراد مستحق که متضرر شده و توان تهیه مایحتاج خود را ندارند شناسایی و معرفی و محترمانه و با حفظ کرامت انسانی و عادلانه این کمک‌ها که شامل اقلام خوراکی، بهداشتی، پوشاک، مواد ضدعفونی کننده و ماسک است به آن‌ها تحویل داده میشود.

 

 

پایان پیام/ 526