«همدلی مومنانه» با توزیع بسته های معیشتی توسط کانون فاطمیه

«همدلی مومنانه» با توزیع بسته های معیشتی توسط کانون فاطمیه

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
طبایی از برگزاری رزمایش «کمک مومنانه» در مسجد جامع تولمشهر به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمیه خبرداد.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا، رزمایش «کمک مومنانه» در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر با بیان اینکه این طرح با همکاری مرکز نیکوکاری، پایگاه مقاومت بسیج و مسجد برگزار می‌شود افزود: در نظر داریم با جمع‌آوری کمک از خیرین در ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های نیازمند در سطح بخش تولمات سبدکالا تهیه کنیم.

 

وی با بیان اینکه از کلیه خیرین و شهروندان بزرگوار برای مشارکت در این امر خدا پسندانه دعوت می‎‌شود گفت: هزینه هر بسته ارزاق حداقل ۵۰ هزار تومان است.

 

طبایی تصریح کرد: خیرین می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مرکز نیکوکاری شهدای تولمات، پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی و مسجد جامع تولمشهر تحویل دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های معیشتی به بهترین شکل ممکن و با رعایت حفظ کرامت انسانی انجام می‌شود.

 

وی اظهار کرد: امیدوار هستیم این بیماری و ویروس هر چه سریع‌‌تر ریشه‌کن شود ولی در صورت تداوم شرایط کنونی، همواره برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.

 

طبایی با بیان اینکه باید ماه رمضان را به یک فرصت برای انجام وظیفه اخوتی و ایمانی آحاد مومنین تبدیل کنیم افزود: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند باید با کمک مومنانه و همدلی یک خاطره خوش و شیرینی از ماه مبارک رمضان امسال در خاطرها بماند.

پایان پیام/ 526