توزیع غذای گرم در دستور کار کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر قرار دارد

توزیع غذای گرم در دستور کار کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر قرار دارد

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
قلندری گفت: پخت و توزیع غذای گرم در ماه رمضان به همت کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر بخشی از کمک های مومنانه ما در ماه مهمانی خدا است.

« عقیل قلندری» امروز ( 5 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: مجموعه خدمات این کانون به نیازمندان در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری درخصوص رزمایش مواسات و کمک مومنانه انجام می‌شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: جلسه با اعضای کانون، هیات امناء مسجد و هیات علی اصغر برگزار و برنامه ریزی برای پخت و توزیع غذای گرم در بین افراد در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: همچنین جلسه ای با آشپز و متولی مسجد برای هماهنگی این امر مهم انجام شد و امیدواریم از اول ماه مبارک رمضان توزیع غذای گرم در کنار بسته های معیشتی با قوت اجرایی شود.

 

قلندری گفت: کانون مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر بعنوان پایگاه مهم مردمی در بخش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و در زمینه خدمت به نیازمندان نیز بسیار فعال است.

وی تصریح کرد: این کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در بخش های مختلف اجتماعی و فرهنگی به خوبی ایفای نقش کرده است و در اجرای طرح های مختلف و مقابله با بحران هایی همچون شیوع ویروس کرونا هم فعال وارد میدان شده است و خدمات همچنان ادامه دارد.

پایان پیام/ 175