اعضای کانون شهید مصطفی مازح با اهدای ۵۰بسته معیشتی به رزمایش مواسات پیوستند

اعضای کانون شهید مصطفی مازح با اهدای ۵۰بسته معیشتی به رزمایش مواسات پیوستند

تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام زارعی کیاپی از اجرای رزمایش مواسات با توزیع ۵هزار سبد کالا در میاندرود خبر داد و گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح با اهدای ۵۰ بسته معیشتی ضمن پیوستن به این رزمایش برای تحقق منویات رهبری به صف شدند.

حجت الاسلام«محمداسماعیل زارعی کیاپی»، امروز (25 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح میاندرود دوشادوش سایر اهالی روستای کیاپی با تولید و توزیع اقلام بهداشتی و ضدعفونی روستا و منازل مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا پای کار آمدند و این اقدامات همچنان تا بازگشت به حالت عادی تداوم خواهد داشت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی مازح میاندرود به منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی برای دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا اشاره کرد و افزود: تهیه سبدهای معیشتی توسط بچه های مسجد روستای کیاپی درآستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برای توزیع بین نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مرحله اول رزمایش مواسات«کمک های مؤمنانه» در سطح شهرستان میاندرود با مدیریت سپاه این شهرستان اجرا شده، اظهار کرد: 5هزار بسته معیشتی در قالب این رزمایش به دست نیازمندان رسید که 50 عدد از این بسته ها را اعضای کانون شهید مصطفی مازح تهیه کردند.

 

حجت الاسلام زارعی کیاپی با بیان اینکه اهدای این کمک های مؤمنانه در ایام ماه رمضان تدوام دارد، گفت: برنامه های فرهنگی و قرآنی این کانون با توجه به تداوم تعطیلی مساجد درپی شیوع کرونا، تا اطلاع ثانوی به صورت مجازی برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 286