۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان روستای فولادلوقویی توزیع شد

۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان روستای فولادلوقویی توزیع شد

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی از توزیع ۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی در بین نیازمندان روستای فولادلوقویی خبر داد و گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید علایی این بسته معیشتی برای نیازمندان تدارک دیده شد.

«امامعلی اسدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 50 بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری شهید علایی در بین نیازمندان روستای فولادلوقویی به مناسبت ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ملی «راهکار» توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی تصریح کرد: این بسته معیشتی و بهداشتی شامل مرغ، برنج، ماکارونی، سویا، خرما، ماسک و محلول ضدعفونی دست بود و اقلام فرهنگی نیز شامل کتاب برای کودکان، بروشور بهداشتی و آداب ماه مبارک رمضان بود.

 

 

وی اظهار داشت: این کانون به مناسبت نیمه شعبان نیز اقدام به توزیع 60 بسته معیشتی و فرهنگی در بین نیازمندان این روستا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری را در دستور کار داشت.

 

اسدی افزود: در این بسته معیشتی، اقلام فرهنگی برای تامین نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان نیز پیش بینی می شود تا در این روزهای کرونایی شاهد فعالیت های فرهنگی در منازل این اقشار باشیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید علایی عنوان کرد: این طرح در راستای عمل به توصیه مقام معظم رهبری در حمایت از نیازمندان انجام شد و این اقلام در بین خانواده های محروم توزیع شد.

 

اسدی یادآور شد: توزیع این بسته های حمایتی تا زمانی که نیاز باشد، ادامه خواهد داشت و نیازهای فرهنگی کودکان و نوجوانان نیز همراه با این بسته ها در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/ 365