برنامه مجازی مسجد جامع غدیر در ماه مبارک رمضان

برنامه مجازی مسجد جامع غدیر در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
مراسم سخنرانی در سه دهه ماه مبارک رمضان بدون حضور جمعیت در مسجد جامع غدیرخم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه سخنرانی در مسجد جامع غدیر خم در سه دهه این ماه پر خیر و برکت بدون حضور جمعیت نیم ساعت بعد از اذان ظهر برگزار می شود.

 

برنامه های سه دهه ماه مبارک رمضان به شرح زیر می باشد

 

دهه اول حجت الاسلام ماندگاری

 

دهه دوم حجت الاسلام هاشمیان

 

دهه سوم حجت الاسلام اعتمادیان

 

علاقه مندان برای دسترسی به برنامه های سخنرانی مسجد جامع غدیر خم می توانند به سایت مسجد به نشانیwww.masjedeghadeir.ir مراجعه کنند.

 

بنا بر این گزارش، مسجد جامع غديرخم كه تا سال ٨٣ به نام مسجد جامع ضرابخانه ناميده مي شد در محله ضرابخانه واقع است. اين مسجد در سال ١٣٥٠ با زيربناي ۵۰۰ مترمربع ساخته شد و در اوایل سال ١٣٥٧ با تلاش های آيت الله سيد جلال مجد هاشمي؛ امام جماعت این مسجد و همت نمازگزاران و افراد خيّر محله با زيربناي بيش از دو هزار مترمربع به طور كلي تجديد بنا شد، كه آن شامل شبستان بزرگ و دو طبقه ساختمان و زيرزمين جهت استقرار كتابخانه، كلاس هاي قرآن، امور فرهنگي و دفتر است.

 

در سال ١٣٨٠ برای افزايش فضاي شبستان مسجد و گسترش فعاليت هاي فرهنگي این مسجد در چند فاز تجديد بنا شد و طي نقشه اي جامع، كتابخانه با دو سالن قرائت برادران و خواهران، سالن كنفرانس، سالن ويژه مراسم، شبستان مردانه وسیع تر، شبستان زنانه در طبقه دوم، صندوق قرض‌الحسنه، كلاس هاي آموزشي براي واحد قرآن و عترت، اتاق هايي برای بسيج برادران و خواهران، دفتر مسجد، دفتر امام جماعت، محل سكونت خادم و… پيش بيني شد.

 

یادآور می شود، مسجد جامع غدیر خم در خیابان پاسداران، خیابان شهید کشوری، خیابان مسجد واقع شده است.

پایان پیام/ 40