رزمایش «همدلی» همزمان با ماه مبارک رمضان توسط کانون «شهید عبدالرسول سجادیان» اجرا می شود

رزمایش «همدلی» همزمان با ماه مبارک رمضان توسط کانون «شهید عبدالرسول سجادیان» اجرا می شود

تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
غفاری از اجرای رزمایش «همدلی» همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این رزمایش در راستای لبیک به رهبر فرزنه انقلاب و کمک به نیازمندان اجرا می شود.

«محمدحسین غفاری» در گفتگو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: در پی فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر اجرای رزمایش کمک به نیازمندان، تاکنون برحسب وظیفه اقداماتی در حد توان امجام شده است و تصمیم گرفته شد که در راستای مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان، رزمایش «همدلی» را در لبیک به ولی زمان و انجام کار خداپسندانه اجرا شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید عبدالرسول سجادیان» خاطرنشان کرد: در قالب این رزمایش که همزمان با ماه مبارک رمضان از سوی کانون فرهنگی و پایگاه مقاومت «شهید سجادیان» مسجد «حسن بن علی (ع)» شیشه گری شیراز برگزار می شود، کمک های نقدی و غیرنقدی همشهریان یا خیرین جمع آوری و ساماندهی شده و به نیازمندان اهدا خواهد شد.

 

فعال فرهنگی مسجد «حسن بن علی (ع)» شیشه گری شیراز با تاکید بر اینکه در آیات و روایات اسلامی ماه رمضان؛ ماه انفاق، ایثار و کمک به مستمندان معرفی شده است، افزود: در رزمایش «همدلی» همچنین اهالی محله از طریق تماس با شماره همراه 09173192732 «امامی» به عنوان مسئول هماهنگی می توانند نیازمندان محله را معرفی و در شناسایی و کمک به این افراد یاری رسان باشند.
 

 

 

پایان پیام/ 130