طرح ملی راهکار بسیار زیبا و جامع است

طرح ملی راهکار بسیار زیبا و جامع است

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
حجت الاسلام طالبی گفت: طرح ملی راهکار، بسیار زیبا و جامع است و می توان بر روی این طرح، مانورهای قشنگی داد.

حجت الاسلام «صادق طالبی»، صبح امروز (8 اردیبهشت) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: طرح ملی راهکار، طرح بسیار زیبا و جامعی است البته در این طرح باید مراعات فاصله اجتماعی را هم کرد.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری شهید گمنام مسجد جامع بهزاد کلا نکا اظهار کرد: این طرح در این روستا در قالب مجازی در گروه و کانال هایی که برای روستا، تشکیل شده در حال انجام است البته در کنار آن، بچه‌هایی که اهل نماز و قرآن شوند به آنها، کتاب‌ها و قصه‌های قرآنی یا اهل بیت درباره مسائل دینی نظیر اصول دین، هدیه می شود.

 

وی بیان کرد: درباره دعا و احادیث و احکام در گروه هایی که داریم در قالب قصه های قرآن، احادیث اهل بیت و مسائل دینی که لازم است برای همه در این گروه ها برای عموم، بیان  می شود که خدا را شکر از (۶ اردیبهشت)، مصادف با اولین روز ماه رمضان، شروع شده و در این گروه، سه طلبه فعالیت دارند و پاسخگوی مسائل دینی هستند و من هم در کنار این سه طلبه، مشغول همکاری هستم.

 

حجت الاسلام طالبی ابراز کرد: طرح کمک به نیازمندان محل و ... به همت خیرین البته این طرح در طول چند ماه اخیر ادامه داشت و در ماه رمضان هم ادامه دارد، افرادی که می توانند به نیت اموات خویش و ...، اقلامی که تهیه می کنند گاهی از سوی بزرگان محل و گاهی از خود خیرین به تک تک خانه ها، تحویل می‌دهند تا نیاز نیازمندان محل و ...، برطرف شود و درباره مستاجرین، مستاجر چندانی در این روستا نیستند و آنها که مستاجر هستند، شکر خدا از قشر ضعیف نیستند و می توانند، خودشان در این زمینه به مسائل خویش، رسیدگی کنند.

 

مولف بیش از ۵۰ تالیف و هفت ترجمه گفت: طرح ملی راهکار، بسیار زیبا و جامع است و می توان بر روی این طرح، مانورهای قشنگی داد البته در خانه، مشکلاتی وجود دارد اما می شود در دیگر مکان ها و با فاصله‌های بهتری، این  طرح را انجام داد و به سرانجام رساند.

 

حجت الاسلام طالبی اظهار کرد: در روستای بهزاد کلا نکا در قالب گروه محلی، یکی برای جوانان و دیگری برای جوانان و بزرگان محل و دیگری در قالب دو کانال، مشغول فعالیت هستند.

 

به گزارش شبستان، طرح ملی راهکار (رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان) به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و همکاری ستادهای هماهنگی کانون های مساجد استان ها و کانون های مساجد در ایام تعطیلی موقت مساجد و فعالیت های مذهبی به دلیل شیوع ویروس کرونا و در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) مبنی بر مواسات و کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان در حال اجرا است. 

پایان پیام/ 86