۱۰۰ سبد کالا کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اختیار نیازمندان قرار گرفت

۱۰۰ سبد کالا کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر در اختیار نیازمندان قرار گرفت

تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
قلندری گفت: ۱۰۰ سبد کالا در قالب کمک مومنانه از سوی کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر بین افراد نیازمند این شهرستان توزیع شد.

« عقیل قلندری» صبح امروز ( 8 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار شبستان گفت: با شیوع ویروس کرونا، بچه های مسجد بیش از همیشه پای کار بودند و خدمات مختلفی را ارائه کردند که از جمله تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، بسته های حمایتی و بهداشتی، ضدعفونی معابر و... بوده است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر افزود: تلاش برای خدمات رسانی به نیازمندان از جمله برنامه های مهمی است که در این کانون با تمام توان دنبال می شود.

 

وی اظهار کرد: با توجه به فرمایشات رهبری و بسیج مردم در رزمایش « کمک مومنانه » کانون فرهنگی هنری مسجد امام جعفر صادق(ع) بهشهر هم در کنار بسیجیان برای کمک به آحاد جامعه وارد میدان شد تا بخشی از مشکلات را برطرف کند.

قلندری گفت: 100 سبد کالا در قالب کمک مومنانه به همت کانون امام جعفر صادق(ع) بهشهر  تهیه شد و دراختیار  افراد نیازمند قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در کنار توزیع سبد کالا شبانه 500 پرس غذای گرم هم در بین نیازمندان توزیع می شود که امیدواریم ماه مبارک امسال با توجه به شیوع کرونا مشکلاتی برای مردم نداشته باشد.

پایان پیام/ 175