تولید و توزیع ماسک‌های خانگی در مسجد «آمهرست» آمریکا

تولید و توزیع ماسک‌های خانگی در مسجد «آمهرست» آمریکا

تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹
مسجد «النور» در «آمهرست» آمریکا اقدام به تولید و توزیع ماسک‌های خانگی برای کمک به شهروندان در بحران کرونا با همکاری گروهی از داوطلبان مسلمان کرده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «wbfo»، مسجد «النور» واقع در «آمهرست» در ایالت ویرجینیای آمریکا اقدام به پخش ماسک های خانگی به همه شهروندان در سراسر شهر کرده است.

 

داوطلبان از مرکز خیریه اسلامی «دست های یاری دهنده» آمهرست به درخواست مسجد النور این ماسک ها را در خانه های خود می سازند و آنها را برای توزیع در میان افراد مختلف آماده می کنند.

 

«یاسمین دارا»،ترتیب دهنده طرح تولید ماسک های خانگی و توزیع آنها در میان افراد نیازمند در این باره گفت: بسیار ارزشمند است اگر بتوانیم با تولید این ماسک ها جان حتی یک نفر را نجات دهیم.

 

یاسمین اولین کسی بود که این پروژه را در خانه خود راه اندازی کرد و سپس تلاش های بیشتری در همین راستا با الهام گرفتن از اقدام او در جامعه اسلامی آمهرست آغاز شد.

 

وی در این باره گفت: در ابتدا فقط چند نفر بودیم که ماسک های خانگی تولید می کردیم اما حالا تعداد ما افزایش پیدا کرده و به 25 نفر رسیده است.

 

«راحیل سعید» یکی از داوطلبان تولید ماسک های خانگی برای مسجد النور هم در این باره گفت: ما تلاش می کنیم تا بر اساس آموزه های اسلامی به ویژه در ماه مبارک رمضان به همه دوستان و همسایگان خود در آمریکا کمک کنیم.

پایان پیام/ 7